| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 2 月 3 日 星期五 |  |
| 踩單車 | 今日約左老婆仔,薛肥同貓訓去踩單車...約左老婆仔係荃灣地鐵站等...之後去左荃豐間668機鋪等...點知唔見人...之後打左薛肥,佢話黎緊...不過就打唔到比貓訓...我同薛肥狂打貓訓手提...最後薛肥搵到貓訓屋企電話...打到比佢點知佢岩岩訓醒...咁我地約左去城隊轉車等...之後再決定去馬鞍山踩單車...之後去到馬鞍山行左都幾遠去借車...我同老婆仔借左2人單車...間單好大架 好重 同都幾長...起步個時比較哂力...入灣個時個角度要囉得好靚...唔係可能會撞親老婆仔...踩左尾個時發現手紅哂,有少少痛...貓訓同我講後面有個人,前面控制個人姐話我
比左好大壓力自己...睇返隻手先知踩個時係好用力捉住架車...諗返起先知...踩個時一d都唔覺...不過好彩到最後冇意外發生...
我地首先由馬鞍山踩去大圍,之後係大圍食野...再踩去大埔...踩到科學園出到少少...就因為貓訓同薛肥去到大埔回程...所以我地都回程...經過今日發覺自己d技術進步左唔少...不過其實2個人一齊踩單車都幾溫馨...2個人一齊去走完個段路...
| | 刊登時間︰2006-02-12 12:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 1 日 星期三 |  |
| | 馬嬲... | 今日同好耐冇見既fd(特別係南)燒野食,有tess...俊...ken...峰...南...庭...重有生日主角jack...
今日先約左係荃灣等之後坐小巴82...去左城門水塘(記得細個成日同爸爸去個度釣魚)之後去個時成日見到d馬嬲...好得意 哈哈
燒完野行返去大窩口打機...見到好耐冇見既sunny同綠禾...重見到唔返工既tom

成班馬嬲黎搵食

影完之後:比佢嚇左嚇...重有幾驚d馬嬲搶我部電話=.=

jack ken 庭 峰 南 | | 刊登時間︰2006-02-09 12:19 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 27 日 星期五 |  |
| | 年28 |

魔幻王國:獅子•女巫•魔衣櫥
講述四個小孩無意中發現一個魔衣櫥,帶領他們去到納尼亞魔幻王國 ──一 一個曾經充滿精靈、小矮人和巨人的魔幻世界。但本來快樂和諧的納尼亞正被惡毒的白巫婆冰封,小孩們必須找尋正義的獅子王,合力解開白巫婆對納尼亞施下的咒語…… 今日同老婆仔去左睇魔幻王國 睇左都覺得幾好睇個故事幾好 ,不過覺得有d地方唔夠激,考完試第一次去睇戲
| | 刊登時間︰2006-01-29 02:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 26 日 星期四 |  |
| | [ 此日誌受密碼保護 ] | | | 刊登時間︰2005-10-24 04:31 PM |
| 2006 年 1 月 19 日 星期四 |  |
| | 新既一年感覺好唔同... | 新既一年黎 好似我身邊d朋友都發生左d唔咁開心咁事..”而我就被考試既陰影困擾住...新既一年有住前所有既壓力..呢一年太多未知既因數...另一方面都可以話係最有挑戰既一年 | | 刊登時間︰2006-01-20 12:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 27 | » |
|