我又番黎na-33-",,,都係冇人架吶,算na照講^^
今日朝早10點幾起左身,,做咩??約左個同學去書展lor,,,,我地西鐵轉地鐵,,轉黎轉去,,轉到我都亂晒..買飛果陣,,個售票員俾左張小童飛我..冇奈,,我似小童咩??跟住走左入去,,超級多書,,本本都好吸引...好想買..但銀紙有限T.T去左睇愛情小說,,但係我見到個封面,,差唔多全部都係我媽平時睇開果類,,失晒興趣
最後我買左兩本書,,一本叫[危險人物IV]一本叫[杀殳手],,聽人講OK恐怖SO買左
大家有冇睇過依兩本書-33-"? 我岩岩開始睇,,對依兩本書好有期望,,希望佢地嚇到我 |