今日番學老師要我參加d咩奧運常識問答比賽
d題目係真超級地難答,,,明知我冇咩常識架na
中要我出去參賽,,擺到明係靠害>.<
最後先得到個第三名..比人鄙視中@.@
頂~~岩岩老師又打黎叫我參加社際常識比賽>.<
咁多人唔叫係要叫我同你有仇咩@.@今日中魚唔夠??
今朝晨早樓樓收到學校電話要我番學
超無奈!!尋晚成3點先訓又要咁早起身..憎死學校
又唔尋晚打黎>.<就係咁係學校悶左成日...今日超唔開心
同埋我想問!男仔參加化妝班會唔會俾人笑???
諗到NA!!
今日7/1日~....早上時份實在係唔係人過
悶到死...問d朋友有咩做果陣佢地都出晒街
係3點幾果時..焱打黎搵我出去打機..唔洗講咁係即刻應乘佢na
原來機鋪真係好好玩!而且中係打發時間既地方
我地加埋用左50幾蚊就玩左5-6粒中,,,
中爽過去網吧
今日我地學校搞去迪迪尼玩
但係出面落咁大雨,唔知我班同學會唔會落湯雞呢
真係為佢地擔心.係到為佢地默哀
今日好開心~可以見到老婆仔一面
雖然時間唔係太長.但係我都已經好開心架na