將成個月既悶氣釋放出黎!
今日又係七點跑步、八點半跆拳,跟住12點出左旺角夾band。
偷左阿哥件黑色型仔外套出去著^^
今日夾得唔錯,試夾左兩首原創歌,迪高又搵左個fd上黎影相,影下我地夾band既情況。
kenny又搵左老趙黎彈keyboard。
之後去左對面間雲吞店邊食邊傾大計。
個寫單阿叔既態度又唔可以話差,不果好好笑。
10蚊碗,係禁上下啦。
最後就一齊坐地鐵走人。