返到學校,第一時間同學借功課既種。
完成晒後,第一堂就係體育.凍........
淨係跑左五個大圈,緊住咩都冇做。老盛話我體能好左(唔係掛-.-???)
會計堂,阿sir講左大半堂"破產"呢樣可免則免既野。
經濟堂,我不斷叫阿sir組織下d思維先講野-.-
跟手兩堂都係講座,一個講寫作、一個講法律
我已經盡量令自己唔訓著...
食完飯就返左明愛練拳,練左d步法同反應之類既野。
走既時候同阿sir一齊坐車走,淺談跆拳道。