我平時都唔係好打機,但今日就打左好奈
今日上完飛機工程後,同一眾同窗書友去食飯。
之後同"聲"去有"諾"屋企玩wii,拳擊贏左兩次^^
高球好難玩,好容易就太大力。
馬利奧足球都好好玩,"聲"比我狂數。
之後佢地黎我屋企玩戰地2。
我已經完全控制到J-10喇!