兩個禮拜冇去練拳,今日終於去左。
一到步,又要深熱又要咩。煩
—踏入道場,見到多左個金毛飛,我開頭都估係阿sir d師兄弟。
誰知佢一換件道袍!黑帶...........好正常。但再望望上少少!.........洋紫荊徽。
oh........他是一名港隊。
阿sir真係好串。但又唔黑人憎。串得有道理。
一路同佢打,佢會一路教你。
佢會無啦啦張開雙手,望住你,然後話:「做咩唔踢呀?」
當你踼既時候,佢就三兩下手勢搞掂你。
練練完拳,本來諗住搵老簡、莫no、老盛食糖水。
老簡--唔聽電話
莫no--同d fd玩緊
老盛--訓緊
最終我搵左比大鼻部我食麥當當。
佢又叫埋傻Man同阿魚。
大鼻再叫多次老盛,佢最終帶埋佢架單車出現。
食完之後行番屋企,中途又停低吹下水。傾左好多好多野。
搞搞下,搞左兩個幾鐘。
凌晨兩點幾番到屋企。
|