琴晚晚訓又訓得唔好,所以今朝仲好眼訓。
今日要返飛機工程,差少少遲到。
落堂後同d課程同學去左食lunch。
比個新黎阿姐笑死。
之後返到屋企準備下聽日比賽d野。
突然老盛打比我,話還番上次借比佢件外套同借枝冬青藥膏比我。
佢黎到就傾下計、睇下軍事記錄片。
我地係二戰德軍既狙擊手教學片段發現好多熟悉既臉孔,例如:涼衫竹、蜘蛛俠^^
突然天色轉暗,老盛就踩車趕番屋企。