放學番到屋企,一online就收到Kenny既通知。
我地Blazed樂隊將會參加“全港青年原創歌曲灌錄大碟計劃”
贏左就有機會出碟,登上大舞台。
問題係,參加就要交最多三首既demo去主辦單位,主辦單位會提供錄音室。
即係我地要係今個禮拜內錄好,唔係就咩都唔洗諗。
所以我地決定今個禮拜日去搞掂d demo。
加油加油!努力努力!