今日飛機工程出金鐘聽講座。聽一個唔關我地事既講座。
呆坐左個幾鐘。走既時候等架旅遊巴等左半個鐘。
我連早餐都未食=.=
回乘路上丁九橋因太大風,所以封左。又要行另外一條路。
塞車塞到爆。
2點幾先番到去食野。
無聊!