








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
有咩感受 ? |
| 2006 年 7 月 8 日 星期六 | ![]() |
今日..........有時落吓大雨 又有時陽光猛猛咁 ......無奈 但係我今日都係同左張頌儀佢出去沙田 因為我地要買野比MISS WONG佢 佢結婚MA 應該好開心吧 點講都係一生GE一大樂事 一世人得一次 聽日又係一日充滿浪慢的日子 唔知有邊個去 都OK期待啦 不過衰就衰在遠 唔知第時大個左 可唔可以去我地班其中兩個人的婚禮呢(無特別意思) 係係!! 講翻今日出去GE野啦 今日出左去 有大把笑野 今日我同CAROL去NO NAME 極好笑 個售貨員係咁跟住我同張頌儀 係到無啦啦講:睇吓有咩岩...拎比你地試吓 我地唔理佢 佢又話:你地係兩姐妹呀(同姓就係姐妹....同你個名有一個字同....咪變左你GE女..) 我地同樣唔理佢...係咁笑 佢又話:做咩無啦啦係咁笑 (你咁講唔笑唔得啦) 又話:你地邊個著嫁 妹妹..呢間係書局黎嫁?? ...............最後 我同張頌儀偷走 比佢發現左 佢又話 :(好高音)妹妹...你地走喇 笑死我地 唔走留係到做咩呀 好笑 跟住翻屋企個陣 有個女仔坐係我前面 係咁大大聲咁唱歌.又好似係到喊 恐怖 佢地今次去CAMP 好似冇教好訓 我諗佢地應該好累咁訓緊教 慘 希望遲D你地同我講翻你地GE感受啦 |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 218 | » |