








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
嚇死我喇 差D遲到 |
| 2006 年 7 月 11 日 星期二 | ![]() |
今日我8:00先起身 一望出窗 嚇鬼咩 出面白曬 原來落雨 (仲以為自己上左天堂) 原本想7:00就起 點知衰左== 之後我刷刷吓牙無啦啦神經質記錯8:15翻學 嚇到白痴左 之後第一時間仆左過去拎張紙睇 ......糗左..... 8:45 到差唔多搭1 LU 咁動作就快少少囉 到左搭3就落樓喇 落大雨 D路好難行 落到去 不禁望望小學....小六派位 唔知佢地派成點呢 特別係我最關心個班___6B 呢班同學曾經比左我開心同唔開心 之後搭車 好多人 等左陣83s黎lu 仲以為自己可以上到車 點知又係衰左 咁後面有架83k 咁咪搭佢囉 又要轉馬鐵 煩 唔係就黎遲到 我都唔搭 想睇吓見唔見到蔡茵佢 不過都係睇唔到 如果佢唔搭馬鐵都會遲到 有d想試吓因為落雨而遲到ge感覺 一上到馬鐵就見到蔚佢同佢小學fd 佢個fd可以著便服翻學 無野講 之後蔚同我講 唔會遲到的 哦哦 咁我地就一齊翻學lu 竟然見到d小六學生黎拎表格 又係冇野講 點解咁快ge?! 之後上去 蔡茵真係未翻到 miss ng黎到 蔡茵同孫同學翻到黎 好好笑 跟住上去睇比賽 都ok好睇啦 之後放學 見到鍾曉雯呀妹鍾曉琳 佢....派左...梗係唔講啦 (保密) 咁過左一段時間後 就翻屋企 用左一段好少時間ge電腦之後 就去左訓教 訓到7點幾 就彈左起身 講翻尋晚啦 1點幾先訓 之後訓個陣 又再次禱告lu 呢次係我第一次禱告最耐ge一次 差唔多30分鐘到 諗翻起6a同好多往事 好不自覺流眼淚 唉!!之後係2:10就訓教
發覺呀媽真係好煩 都唔知點解咩都係到嘈 都係個個字...煩 |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 218 | » |