*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

壞習慣 唔好學

2006 年 7 月 14 日  星期五 陰天

呢幾日我都遲起身           唔知點解    可能依家成日都好累    又有可能係因為我依家成日都懶床!!

唉!!搞到我尋日遲到    我好糗呀!!     我岩岩好9點先翻到學校   我8點40分先起身

搭9先落樓    之後就周圍找的士    又係15分鐘翻到博康      再跑翻學校   

搞到我隻腳超痛    翻到屋企先發覺紅左    好慘呀   之後排翻埋位    頌儀佢同我講MISS  NG

佢以為我上左去HALL    (吓?!  咁大鑊)  之後我就好BRAVE咁出左去同MISS  NG講翻

我仲以為佢會話我   結業禮      悶    D  呀SIR帶唱歌    其中一首係我小學班歌

伴我成長     諗起6a*    好掛住佢地

之後頒獎    快暗西佢好似好串咁    不過我估...佢份人係咁掛     全場都注視佢...

有D無野講     佢又好似呀SIR話   之後緊張GE時候黎喇    派成績表

都OK啦   不過一家入唔到C班   依家竟然有D怕唔係C班讀唔到書

我個名次都係岩岩入到D班JA      不過我數學咁’勁’   所以又冇咩可能    唉!!我都唔知呀>3<

我估有好多人會入E班       成績表睇左之後有D無奈

咁今日就翻左去L,P    (其實都唔只今日)    好累呀     今日做左差唔多8個幾鐘   

聽日又要喇!!  死得人多       翻到屋企    又自己一個人    悶死喇

想找人傾電話都好難      加上自己又好累     今日係圖書館發生左D好好多GE事

個白板比人睇到某D字同埋比D小六學生同學同家長見到我地坐係到睇電視    我地真係盡責呀!!    真係乖

做到5點到先走    之後就同曉雯搭車    之後佢翻左小學    而我就好乖咁買野

  翻左屋企    屋企冇人    雖然冇人   不過好FREE   去到10點幾先有人翻黎

D人唔係去CAMP就翻曬工    剩低我一個人(有冇天理嫁?!) 

點知呀爸呀媽無啦啦講起呀哥D成績     唉   我唔方冇好野聽

一講左個名次比呀爸聽    比佢疾到....    好彩我仲識駁翻佢    呀媽我就唔敢

好彩呀媽冇話我     唔係就世界大戰  明白CAROL比人逼補習同疾成績唔好的感受   呀哥都要試升>3<  

算啦    訓喇               

 

                     By    Millie(唔該o個個人   好心唔好跟我咁打得唔得呀)

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930