








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
壞習慣 唔好學 |
| 2006 年 7 月 14 日 星期五 | ![]() |
呢幾日我都遲起身 唔知點解 可能依家成日都好累 又有可能係因為我依家成日都懶床!! 唉!!搞到我尋日遲到 我好糗呀!! 我岩岩好9點先翻到學校 我8點40分先起身 搭9先落樓 之後就周圍找的士 又係15分鐘翻到博康 再跑翻學校 搞到我隻腳超痛 翻到屋企先發覺紅左 好慘呀 之後排翻埋位 頌儀佢同我講MISS NG 佢以為我上左去HALL (吓?! 咁大鑊) 之後我就好BRAVE咁出左去同MISS NG講翻 我仲以為佢會話我 結業禮 悶 D 呀SIR帶唱歌 其中一首係我小學班歌 伴我成長 諗起6a* 好掛住佢地 之後頒獎 快暗西佢好似好串咁 不過我估...佢份人係咁掛 全場都注視佢... 有D無野講 佢又好似呀SIR話 之後緊張GE時候黎喇 派成績表 都OK啦 不過一家入唔到C班 依家竟然有D怕唔係C班讀唔到書 我個名次都係岩岩入到D班JA 不過我數學咁’勁’ 所以又冇咩可能 唉!!我都唔知呀>3< 我估有好多人會入E班 成績表睇左之後有D無奈 咁今日就翻左去L,P (其實都唔只今日) 好累呀 今日做左差唔多8個幾鐘 聽日又要喇!! 死得人多 翻到屋企 又自己一個人 悶死喇 想找人傾電話都好難 加上自己又好累 今日係圖書館發生左D好好多GE事 個白板比人睇到某D字同埋比D小六學生同學同家長見到我地坐係到睇電視 我地真係盡責呀!! 真係乖 做到5點到先走 之後就同曉雯搭車 之後佢翻左小學 而我就好乖咁買野 翻左屋企 屋企冇人 雖然冇人 不過好FREE 去到10點幾先有人翻黎 D人唔係去CAMP就翻曬工 剩低我一個人(有冇天理嫁?!) 點知呀爸呀媽無啦啦講起呀哥D成績 唉 我唔方冇好野聽 一講左個名次比呀爸聽 比佢疾到.... 好彩我仲識駁翻佢 呀媽我就唔敢 好彩呀媽冇話我 唔係就世界大戰 明白CAROL比人逼補習同疾成績唔好的感受 呀哥都要試升>3< 算啦 訓喇
By Millie(唔該o個個人 好心唔好跟我咁打得唔得呀) |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 218 | » |