








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
keep in touch |
| 2006 年 7 月 7 日 星期五 | ![]() |
今日仍然留係屋企 雖然係有d悶 但係我又唔係覺得浪費左d時間 共創成長路ge同學佢地入左camp 唔知佢地點呢 佢地應該玩得開心吧 應該充實.有點累吧,,,, 唔.............有dd後悔冇參加 但係ok啦 因為我見到佢地都有d人唔想去 已經開始想緊MISS WONG婚禮個日點著33好 唔知個日有咩老師去 翻多3日之後 就放暑假LU 不過我覺得係中學GE暑假大概一D都唔充實吧 因為係中學黎講 D同學唔係好守得諾言 (又唔係個個都係GE,,) 總之係啦.. 期待佢地出CAMP之後 可以同翻我地講佢地GE感受 |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 218 | » |