








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
累 瘋狂一日行 |
| 2006 年 6 月 22 日 星期四 | ![]() |
嘻 今日係幾多號呢? 係喇 你估岩左 就係6月22號喇 聽日係咩日子呀? 係呀 你又估岩左 聽日我可以同頌儀去沙田到瘋狂喇 一定累死我地啦 因為今日我地行左一陣已經好累 唔知聽日呢? 今日考個中文說話 超xyz 等左勁q耐 不過我又再次發覺我前面個個同學有d問題 題目係:假如我是基督書院的校長 o曬嘴 就答左:我會一宜提倡學校平日個三點__csl 之後 個mrs cheng 好似冇咩感情咁 笑都唔笑吓 不過我見到d班係miss ng 陳燕文話miss ng都有笑 而我地呢? 唉!! 悲 *不得不提就係下星期1.2都有得放假 (為大家送上校園news) 假請留意
呢排見到呀wen佢地個d 100問 令我自己都有d想試吓玩 不過我呢d係自問自答: 唔好介意wo>3< 1.你個名係咩: 張彩欣 2.英文名:millie 3.係中學最開心ge事 : 去旅行 掛 4.對我最真ge朋友: wendy 郭敏 soso 呀yan 5.我最憎ge人: 唔想講 廢時d人又喊 6.一個最憎ge男仔: 可唔可以唔係一個男仔 而係大半班男仔呀 7.好鐘意唱歌ge朋友: carol wendy(又幾好聽) 8.最憎23號(1c): 呀wen 9.呢一班比較有人性的男仔: 韓生 萬生 陸生 劉+進 10. 全班最高:劉葦樂 男性 11.全班最高ge女性 :ching man 12.最有brave去放棄ge人:呀wen 13.最唔講野ge人:李淑君 鄭啟勳(不過係msn就相反) 14.成績最勁ge人:韓生 15.成日留自修室ge人(正常翻學個陣):韓生 鍾曉雯 馬倩彤 男班 33號
每一日都15題咁答la>.. |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 218 | » |