








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
我張彩欣翻黎喇 !! |
| 2006 年 8 月 12 日 星期六 | ![]() |
部電腦終於好翻喇 都可以話係好耐冇打日記tim 要開始打翻喇 呢十幾日有一件事我好開心 因為我又見到佢地喇_183club 開心到死>3< 不過呢件事都過左幾日lu∼ 今日係單車紀念日 係因為係一年前 我曾經同一班我認為係好朋友ge小學同學去左踩單車 個日發生d野我仲好記得 只不過我都係唔打喇 因為都有d人知道啦 唔知點解我自己會特別記得呢一日?!@@ 呢幾日都留左係屋企 由於冇電腦用ge緣故 所以我係屋企一係就做功課一係就睇電視 好好睇呀!! 總之今日都係留左係屋企囉 入左d班 ?! 可以話係超級無奈同埋有d唔想入 不過呢個暑假過得咁快 又好想翻學 但係我就係唔想做功課 @@” 點解我最憎個幾個人都要同我同班wo 唉!! 慘 我幾時先可以脫離苦海 雖然悲就悲左d 不過算啦 事實 聽日鍾曉雯就生日喇 祝 生日快樂!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 218 | » |