








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
好難得我都會早翻呀>^<" |
| 2007 年 1 月 16 日 星期二 | ![]() |
哈....今日又一早起左身喇,, 不過麥蔚同李梓仲早過我起身呀,,,可憐,, 佢地去左食早餐,, 之後我就黎OK曬D野個陣,, 佢地打比我,,,蔡茵佢岩岩先自起身,... 不過唔緊要,,蔡茵做野好快的,,,所以唔驚,, 之後又同蔡茵..佢落左樓,, 之後撞到KYLIE... 佢去M記搵野,,跟住我地又一齊去左搭車車,, 翻到去,,KARY已經等緊我地,,多謝呀,, 成日都要你等我,, 搵日等我等你啦,,嘻嘻.. 之後就翻左學校,,考地理.. 有好多都唔識,,有可能炒,, 果然份地理真係好唔難囉,., 10題得一半識.. 仲要剩翻5分鐘唔夠先做完,, 有進步呀我!! 考完,,,同翠翠,KARY,蔚,,婉怡去左美咪食,, 之後話去NTP.. 不過最後都冇去.. 跟住又去翻博文公園到,,, 坐同傾左陣計,,, 就去左''沙園''跟住我好乖咁同蔡茵..李梓..KARY佢地 去左搭車,,,以我GE速度,,仲衰過跑九分鐘,, 之後就同蔡茵翻左屋企,,, 溫埋歷史就唔洗溫習喇,,, 不過仲有個DIY等緊我地BO,, 不過都估到我個組冇人做緊嫁喇 |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 218 | » |