








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
無聊聖誕* |
| 2006 年 12 月 25 日 星期一 | ![]() |
今晚係一個超無聊ge聖誕夜... 講真,, 真係好無聊加好無奈囉.. 因為出到新城市先至講話唔去,,, 都唔知係咪露呀,,, 之後班人竟然要話去馬鞍山,, 算,,,行得超慢呀!!! 搞到我同彤子同呀靜忍唔住要自己行先,, 點知,,, 我地行到個公園到,,, 實在覺得太恐怖喇,,, 所以我地又翻翻轉頭搵佢地,, 之後先一齊入公園.. 之後彤子太怕喇,,, 加上黃偉忠又係咁嚇彤子,,, 喊..>< 最後我地三個女仔又 走先,,, 因為我地都覺得幾恐怖下.. 死人麥蔚竟然唔同我地走.. 之後剩低一對lover同蔚,,,黃偉忠.. 之後我地翻左新城市影相相... 最後我地三個就好似傻左咁跑去搭車喇 你地話呢個係咪一個好無聊既聖誕呢? |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 218 | » |