








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
重生開始 |
| 2006 年 12 月 9 日 星期六 | ![]() |
太好喇! 個鍵盤終於好翻 有成唔知幾多日都打過日記同打字 搞到打字好唔慣呀!! 尋日一早就彈左起身,,,, 之後就打比麥蔚佢...... 我地去左m記,,,, 得我一條友,,,好慘呀,,, 所以我就好好人咁call左呀wen落黎 順便叫佢幫我做dt' 跟住呀yan黎左,,,呀wen都黎埋 麥蔚遲到喇,,,,我都估到嫁喇,, 我搭5去到博康,,,佢先岩岩登上馬鐵 之後搭9到...蔚先至黎到,,, 遲到係唔岩嫁,,,知冇,, 我好衰呀,..坐係到食早餐,,而佢地就好努力幫我做dt 之後差唔多8點,, 麥蔚就一枝箭咁衝翻學校,,, 竟然冇遲到,,可惜我同呀yan同呀wen用慢動作翻學校 不出我地所料,,,遲到 見到顧sir...以為佢會話我地做咩遲到 點知冇,,, 去到一樓,,,,撞到胖虎 一齊上去,,,點知佢鬼死咁大力拍門,,, 比呀sir話,,, 都係第一次見到呀sir咁嬲 之後比佢講左幾句,,, 就翻入去,,,上到去... 陳淑華又話佢同miss anne都覺得我地冇禮貌 呵* 家陣我地鐘意呀 之後因為未做完dt既關係,,, 所以我又冇去l.p.. 去左寫簿,,中文堂,,,好悶,,,回信比kary 科學堂,, 唔知點解呢堂好似積極左同精神左 唉,,,呀sir終於忍我地唔住喇 叫我地企係is室到排隊 好彩我要l.p..所以我彈左落去 點知主席好9 佢唔洗當值...竟然落去先 話咩我要去圖書館到拎宣傳單張 搞到我好想一巴車落佢到囉 之後歷史堂,,,玩擲紙,,, miss wong有d嬲嬲呀 之後數學堂,,,,d數唔似數... 一句,,,就係簡單,, 又係時候食飯飯,,, 落左去周麗音到拎手冊 佢個樣,,,好似唔想比咁,,,f..u..c..k re堂,,,派默書.. 呀YAN好乖,,, 錯左比老師改翻,,, 音樂堂,,,搞左好多GE咩三連音,, 唔係好識,,, 之後好可憐GE我,,,,冇人陪我去L.P 偷左翠翠個書包 下個禮拜仲要L.P好慘,,, 之後同翠翠佢地去M記,,, 之後GE事,,,唔講喇!! 做功課仲做唔死我地,,,哈哈.. 白痴
BY Yan |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 218 | » |