








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
買BBQ野,超無奈 |
| 2006 年 11 月 21 日 星期二 | ![]() |
朝早同蔡茵一齊去左M記搵彤子, 麥蔚無黎到,,搞到彤子好滾 返學D野就唔講喇∼ 今日令我唔据GE野係買BBQ野個陣時∼ 放左學我地一班人去左食野先 跟住就去買野喇∼ 跟住入左博康個間惠康睇下有咩可以買 跟住無野可以買, 我同麥蔚同蔡茵去左沙角 跟住佢地班人就過左黎喇∼ 最唔据GE野就發生左喇∼ 有D人唔据就係到發脾4.’’ 又係到{WE哇鬼叫},搞到我超唔据 去到新城市∼就去左百佳喇買野喇 見到一班同學∼ 吳恩恆同學勁令仔! 之後買左一堆野之後 我地去左新寧買野 買左D野食去燒∼∼就各自散BAND 之後,我同翠翠,麥蔚,彤子,蔡茵 去左行街街”” 大家都有好多戰利品∼HAPI哇* 之後5點幾到+.+ 就同蔡茵一齊返屋企喇’’ 就打日記喇∼ 個人感受:今日真係好唔据,唔係我地幾個錯囉,係唔知邊個 約左班男仔買野先囉(我真係唔知邊個)因為男女配合真係好難’” 希望佢做行動之後,諗下別人GE感受∼THX |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 218 | » |