








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
指南針 |
| 2006 年 11 月 10 日 星期五 | ![]() |
今日7:05先起身....嚇死我 之後ok曬d野就同左kylie佢翻學... 翻到去...又係加分分ge時候..... 94分......依家就好似有好高分咁,,,但係其實都差唔多又比人扣分 次次都係咁,,, 一高分....就係要同人玩玩到比人扣曬分咁 真係抵死呀我* 之後小息....彈左上去..l.p 好順利,,今次冇比人話呀 之後就數學堂,,,,,,,,, 好悶...畫檯...英文堂,,,,,廢,,, 呀雪肚痛..慘.. 小息 電腦...遲左落去....呀竟然冇話我,, 仲話我職責所在,,,真係好好人呀!!! 普通話,,,,悶到抽筋.... 搞到我隻眼係到釣魚 個李超美係咁望住曬...搞到我痴悶線,,成日都要望住佢 又要人做功課,,,真係好煩... 忍唔住講左句粗口... 中文堂錄野...真係好好笑 吳恩恆講野真係好好笑......特別係佢個姿勢 仲要話咩係美國要著咩名牌底褲....笑到痴線,,, 仲要指住主席講:呀婆,,你唔好郁呀!!唔係我剪你指甲嫁 唔係ge話..我剪埋你腳甲.... .................................笑到抽曬筋 肥聰又笑到傻左,, 又肚痛+坐左落地下,,,癲左,, 佢個樣真係好好笑,, 之後比miss叫左出去企,,,呵* 你都有今日喇,,,, 比楊sir見到,,,,,笑死我,,,,咁多笑料,,,我會死 放學l.p左陣,,,就翻去練歌 得超少人,,,,,我望住d男仔一個一個咁走左,,, 腦海浮現左幾個字,,,,,放棄喇.. 次次都係佢地幾個.... 得5個男仔留翻係到....有10幾個女仔 對我地黎講....練得好好wo 因為我地有用心練!! 呀sir特登上黎睇我地嫁 好心你地啦,,,,有冇良知嫁 咁鐘意玩咪玩到飽囉,,,,,試下唔好食飯啦,, 你地唔會餓死嫁,,,,玩都夠飽啦 呀sir唔想你地比人逼入黎唱歌 先叫d同學唔好叫你地ja 你地唔練企係出面講咁多野做咩呀,,, 唔練就死開d啦,,,,呀sir為我地做左好多野喇 佢又開班會...又為旅行,,,比賽煩,,,你地都唔理人地感受 _____________________________________ 放學...m記,,, 玩左陣,,,翻屋企,,,,雖然有d唔開心.. 但係都係好多謝侯侯同麥蔚..多謝你地ge關心同支持 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 218 | » |