*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

指南針

2006 年 11 月 10 日  星期五 晴天

今日7:05先起身....嚇死我

之後ok曬d野就同左kylie佢翻學...

翻到去...又係加分分ge時候.....

94分......依家就好似有好高分咁,,,但係其實都差唔多又比人扣分

次次都係咁,,,

一高分....就係要同人玩玩到比人扣曬分咁

真係抵死呀我*

之後小息....彈左上去..l.p

好順利,,今次冇比人話呀

之後就數學堂,,,,,,,,,

好悶...畫檯...英文堂,,,,,廢,,,

呀雪肚痛..慘..

小息

電腦...遲左落去....呀竟然冇話我,,

仲話我職責所在,,,真係好好人呀!!!

普通話,,,,悶到抽筋....    搞到我隻眼係到釣魚

個李超美係咁望住曬...搞到我痴悶線,,成日都要望住佢

又要人做功課,,,真係好煩...

忍唔住講左句粗口...

中文堂錄野...真係好好笑

吳恩恆講野真係好好笑......特別係佢個姿勢

仲要話咩係美國要著咩名牌底褲....笑到痴線,,,

仲要指住主席講:呀婆,,你唔好郁呀!!唔係我剪你指甲嫁

唔係ge話..我剪埋你腳甲....

.................................笑到抽曬筋

肥聰又笑到傻左,,

又肚痛+坐左落地下,,,癲左,,

佢個樣真係好好笑,,

之後比miss叫左出去企,,,呵*

你都有今日喇,,,,

比楊sir見到,,,,,笑死我,,,,咁多笑料,,,我會死

放學l.p左陣,,,就翻去練歌

得超少人,,,,,我望住d男仔一個一個咁走左,,,

腦海浮現左幾個字,,,,,放棄喇..

次次都係佢地幾個....

得5個男仔留翻係到....有10幾個女仔

對我地黎講....練得好好wo

因為我地有用心練!!    呀sir特登上黎睇我地嫁

好心你地啦,,,,有冇良知嫁

咁鐘意玩咪玩到飽囉,,,,,試下唔好食飯啦,,

你地唔會餓死嫁,,,,玩都夠飽啦

呀sir唔想你地比人逼入黎唱歌

先叫d同學唔好叫你地ja   

你地唔練企係出面講咁多野做咩呀,,,

唔練就死開d啦,,,,呀sir為我地做左好多野喇

佢又開班會...又為旅行,,,比賽煩,,,你地都唔理人地感受

_____________________________________

放學...m記,,,

玩左陣,,,翻屋企,,,,雖然有d唔開心..

但係都係好多謝侯侯同麥蔚..多謝你地ge關心同支持

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930