








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
2006-11-15 |
| 2006 年 11 月 15 日 星期三 | ![]() |
今日早左出門口搭車車.... 翻到博康見到彤子... 之後翻到去,,英文speaking堂,,, 同陳耀庭同埋b豪哥一組,,,, 好抵死呀我** 仲要我做個個放火同串人ge細路女 最慘係要喊,,劇情所需,,不過喊到先算 miss 叫我地要比多d感情... 同陳耀庭同b豪哥一日我唔方冇感情啦下 見佢地次次笑到見牙唔見眼個樣,,, 我都知自己避唔過呢個難嫁喇 之後小息,,, 死背難背..背左個古詩詞 超長!!所以我最憎就係杜甫,,, 唔知佢係人黎,,,,作d詩咁長做咩野 不過好彩最後都冇事,, 不過有某d人啦...比miss wong叫佢抄20次 心涼,, 佢都有今日喇,,,偷睇ge結果.. 之後科學堂,,,, 好難頂,,,d人話要劏豬肺,,, 比佢地講中左 個豬肺好核突呀,,, 可能我地個肺都係咁 之後又小息,,, 歷史堂,,,,某個原因唔想起身,,, 點知又比d好班長叫左我起身,,, 之後數學堂,,,超悶... 做數+練歌 d人真係唱得好好聽...小息,,, 好悶/// 基教堂,,,,分組,,同蔡茵同組,,, 大家互畫檯..例如:有一個團體fly下fly跌左落海,, 無啦啦又唔見到張野... 去左垃圾筒到搵呀我地,,,極樣衰,,, 音樂堂,,,,本身無啦啦比miss 調左去第一行 但係好難得翻我原本位置.. 之後放學...同班同學make banner,,, 同kylie搭車翻屋企,,, 睇書書...d鬼片好似好好睇呀,,, 我一定要睇,,, //////////////////////////唔知夠唔夠膽姐,, 1.喜歡欺負的人是: 呀妹... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 218 | » |