








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
愛死miss anne |
| 2006 年 11 月 2 日 星期四 | ![]() |
今日一早彈左起身.......... 之後翻學校.......排隊..冇笑料 之後早讀..雖然冇書..但係攞左本咩the...... 總之就係英文堂教個本...眼訓=] 小息..中史..超悶....死頂落去 之後數學堂,,,d數學都得啦 又小息,,基教...睇野...你地睇下耶穌...佢真係神個仔黎嫁 科學堂,,,好悶.. 派卷..你地幾多分呀?! 我超xyz... 搵曬成份野,,,,..加埋都係得個4粒星,,,都估到我幾'高'分啦 不過我合格wo..呵* 午膳.... 呀yan* 唔開心....so bad 好彩之後都冇事 唔好唔開心喇.... 之後係英文堂...連堂,,, 好悶__________第一堂個陣 之後第二堂,,,我差唔多訓著教個陣,,miss anne無啦啦叫我地訓教 哇,,愛死你呀,,miss anne 之後佢仲有熄埋燈... 嘻...胖虎以為自己入錯課室,,,笑到我抽筋 之後訓左10分鐘就起身... 努力我地ge英文堂 之後...........要溫書 我好乖呀,,,,成個鐘真係坐係到睇書嫁 睇曬40幾頁,,,一個鐘睇曬wo 仲溫左d....算乖啦!! 之後又彈左m記 公園,,,,, 翻屋企..... 183club***** 唔係夜總會.. 唔好侮辱佢地呀>3< 特別係話王紹偉.......某幾個人啦可.... 胖虎... 你地再講,,,2e有個李梓...2d有我同麥蔚...你地會死得好慘嫁 *註: 肥虎係係電視機到比我親愛的多啦a夢用佢d法寶變佢出黎嫁 又可能話係..係電視到跳出黎...幾嚇人...=[]=
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 218 | » |