








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
2006-10-14 |
| 2006 年 10 月 14 日 星期六 | ![]() |
今日,,,對我黎講 先直係黑色星期五(星期六) 今日10點幾起左身睇電視,,,之後用電腦,,玩玩玩..玩到8點幾,,就打左比呀wen 因為個陣我都唔知有咩做...加上想打比人ma 之後同呀wen傾電話,,原本蔚係呀wen屋企的 then劉葦樂用3lines打埋比我.... 之後傾左陣計,, 我發覺同佢地傾計個陣就係成日裡而有笑過GE時刻.. 不過過左陣就CUT左喇 ............之後呀WEN同我講翻..原本班男仔唔想我去....公園個到 個陣突然有一種唔知點GE感覺,,,,同比人排斥GE感覺冇咩分別,,, 之後劉生又問我:你戒粗口因為DT個陣班男仔唔幫你? ..........我唔係......同埋一個問題就比我記翻起DAY2個日GE DT堂 講真:DT堂完左之後..我真係好想喊....因為我個手真係好痛.. 痛到我真係驚吹唔到笛..之前比陳志聰佢係中秋個陣MAKE到個手指骨好痛 已經好痛同怕嫁喇....遲D校際音樂節要吹裝飾音,,, 手指一定要快嫁.. 你話我點唔驚呀!! 唔通我真係好黑人憎咩.... 如果係咪同我講LO 唔洗幫成班女仔都唔幫我,,,,,我想講我都係人黎囉 依家ge我真係唔想再同佢地玩喇 唉!! 我依家連星期2都唔想見到佢地....最好係連星期3調位我隔壁個個都唔好係男仔就心滿意足喇 總之就係一個充滿左唔開心ge一日啦 |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 218 | » |