








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
又係遲來的日記 |
| 2006 年 9 月 18 日 星期一 | ![]() |
sorry呀 真係有好多日都冇打日記喇... 因為一d時間同埋某d關係 今日本身6:00就起左身 但係因為我懶床GE關係6:35先再次彈起身 之後搞點曬D野之後 就同左KYLIE佢一齊落樓搭車83S 我地今次好特別 因為我地次次坐83S都唔會坐上層 但今次就唔同喇 我地CHOOSE左坐上層 傾傾下計就到左沙田圍LU 之後我地睇下時間就係到笑 因為原來我地去到沙田圍只係搭7倒 我地約左呀WEN佢搭9 THEN到左馬鐵站一分鐘到 就見到呀WEN LU 之後翻左學校 有好多堂都冇咩特別 只係係中文堂有兩個好無辜GE字 比人扣左分 搞到好多人都有D唔据 我錯左兩個字 90分 我真係好唔据我前面同我前面隔離個個 因為我高分個佢地都可以比佢地串翻轉頭 咁都可以串我,..無野講囉 之後我都忍唔住講左句:收啦你兩個 好撚煩呀你地 低分個人就咪出聲啦 THEN終於肯收口,,,,我估佢地再講 我會忍唔住一巴車埋去 之後唔知咩堂 好似係英文堂 無啦啦MISS ANNE比左張唔知咩野我 之後呀主席同CHENG KA HO都有 不過主席個張比MISS ANNE佢玩野GE情況下,, 佢扔左主席張野落街 好想打999告佢 THEN玩畫DESK 比隔離個呀生畫我張DESK 有D唔据 話咩:鬼叫你張DESK高D,,, 好無奈囉 小息個陣又比譚X安坐我張'鄧' 搞到我問主席借消毒紙'跟'用 好唔据佢 搞到我係咁用粗口同佢溝通囉 之後好似好快到左午膳,,,等左好耐....竟然得呢d飯食 不過聽左呀sir講過個d野之後 覺得自己好似好衰咁 所以聽日要盡我所能食得多d 呀sir聽日上黎睇我地食飯 可能會好d掛... 之後經過好多堂之後...放學,,,去左自修室之後,,, 之後就同呀wen一齊問老師數 之後就上左去放但ching man的書包 then就去左m記 太肚餓喇我. 之後見到ching man..李梓同埋郭敏佢地黎左m記 食完野之後就走左 翻屋企之後就同呀wen係msn傾計,,,(唔公開內容) 訓教教lu 期待bb蕉,,, 哈哈 呀哥佢翻左黎lu,,, bb蕉都開始好多人去喇 好似劉ka進都去,,, 陸宏遠問下佢媽咪先,,,, 完,,, * 白痴 の 欣 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 218 | » |