








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
我真的傷痕累累了...... |
| 2006 年 9 月 15 日 星期五 | ![]() |
唔好意思呀呀WEN...成日都同你講聽日就打日記,,,但係日日都冇打 我今日打喇 每一日都可以話係係傷痕累累中渡過.... 今日實左有好多野發生喇 好似咩都係我做錯咁GE... 點解WO,,,,點解我唔想發生GE野遍遍要係我身上發生WO....點解呀... 真係要我係D咁GE日子到成長呀 放過我啦命運,,, 我支持唔住喇 我真係唔想趕呀哥走呀,,,呀哥你翻黎啦 對唔住呀 我唔玩電腦喇..我唔講電話喇...你翻黎啦 我好擔心你呀,,,,, 我真係寧願我走 點解依家個個人都咁對我GE.. 學校又係咁 屋企又係咁 我唔玩落去喇 真係好難受,,,,我自己都控制唔到自己情緒.........D眼淚好似海浪咁係咁湧出黎 唔通真係冇容我GE地方?! 我根本冇力再玩喇............ 呀爸呀媽唔好怪我呀 我自己都唔想呀哥走,,, 對唔住..對唔住,,對唔住,
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 218 | » |