*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

仲有一日喇

2006 年 9 月 4 日  星期一 晴天

今日首先係問大家一條問題....大家知唔知我日記每一行字點解都會唔同顏色呢??

係因為同我個名有關嫁,,,,            如果醒目ge話...就知啦.. 就係我個彩字喇

依家我都唔知點解....開始鐘意自己個彩字wo           開心             又可以話係咁樣就係我ge張彩欣標題

講翻今日先:

今日我5:30起左身    係因為呀哥ge電話係到嘈,,,佢都聽唔到..反而嘈醒左我,,

不過算啦   因為我依家都已經開始慣左5點幾起身lu          而我每一日10點到訓教

都有足夠ge時間訓教啦 

係.....喇           我起完身之後就叫呀哥佢....之後就自己去左沖涼喇我     then...聽到呀哥佢出門口ge聲音

之後我就叫埋呀妹佢起身         *呀爸佢一早起左身     勁,,,仲早過我,,,呀爸真係呀爸

最後我同呀妹一樣搞好自己d野      我去到6:55見到自己個頭好7    所以再搞下佢

咁就7點喇          所以我就得閒冇事開電腦聽歌     到左7:10就落樓

因為我約左kylie佢....    所以我地就一齊去搭車lu    翻到沙田圍         我地先發覺原來已經係搭8..嚇死我地

我地之後就好快咁行啦   好彩呀wen同ching  man仲有kary仲係到等我地ja         唔係又比佢話喇

到左之後我地就一齊翻學校啦    

之後翻學校過左一段好好長ge時間...真係難過呀d時間

過左5分鐘就好似過左5粒鐘咁    可想言之   我地係有幾慘呀

最最無奈ge就係呀sir係到講英文,,講左成年..好無奈呀           之後佢教左我地咩小便ge英文     

無奈呀"""咩pee同wee,.,,,大家得閒就查下點解啦

......................過左一段 時間,,,我地就放學啦...............唔好意思,,,由於依一刻時間GE關係..

我要訓教,.,,聽日先打翻啦

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930