








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
仲有一日喇 |
| 2006 年 9 月 4 日 星期一 | ![]() |
今日首先係問大家一條問題....大家知唔知我日記每一行字點解都會唔同顏色呢?? 係因為同我個名有關嫁,,,, 如果醒目ge話...就知啦.. 就係我個彩字喇 依家我都唔知點解....開始鐘意自己個彩字wo 開心 又可以話係咁樣就係我ge張彩欣標題 講翻今日先: 今日我5:30起左身 係因為呀哥ge電話係到嘈,,,佢都聽唔到..反而嘈醒左我,, 不過算啦 因為我依家都已經開始慣左5點幾起身lu 而我每一日10點到訓教 都有足夠ge時間訓教啦 係.....喇 我起完身之後就叫呀哥佢....之後就自己去左沖涼喇我 then...聽到呀哥佢出門口ge聲音 之後我就叫埋呀妹佢起身 *呀爸佢一早起左身 勁,,,仲早過我,,,呀爸真係呀爸 最後我同呀妹一樣搞好自己d野 我去到6:55見到自己個頭好7 所以再搞下佢 咁就7點喇 所以我就得閒冇事開電腦聽歌 到左7:10就落樓 因為我約左kylie佢.... 所以我地就一齊去搭車lu 翻到沙田圍 我地先發覺原來已經係搭8..嚇死我地 我地之後就好快咁行啦 好彩呀wen同ching man仲有kary仲係到等我地ja 唔係又比佢話喇 到左之後我地就一齊翻學校啦 之後翻學校過左一段好好長ge時間...真係難過呀d時間 過左5分鐘就好似過左5粒鐘咁 可想言之 我地係有幾慘呀 最最無奈ge就係呀sir係到講英文,,講左成年..好無奈呀 之後佢教左我地咩小便ge英文 無奈呀"""咩pee同wee,.,,,大家得閒就查下點解啦 ......................過左一段 時間,,,我地就放學啦...............唔好意思,,,由於依一刻時間GE關係.. 我要訓教,.,,聽日先打翻啦 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 218 | » |