*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

打喇打喇 日記

2006 年 9 月 2 日  星期六 晴天

8月30號個日打完日記之後就冇打過喇               好衰呀我          不過我都知你地唔會怪我==

等我講下呢幾日做左d咩啦

係8月31號個日...呀妹佢同呀媽去左身體檢查   本身真係想跟埋佢地一齊去嫁   不過我都選擇左留係屋企睇電視

冇計啦   我點都係頂唔順8點幾起身    叫我點頂呀  

點知係9點幾ge時候   呀爸無啦啦問我去唔去食早餐

我唔係好想去  不過佢就係咁話:去啦..叫埋哥哥一齊啦        但係我都係訓著左

點知去到10點45分到呀爸又走黎話:我地落去食早餐啦 

玩野...  點知我想訓都訓唔著   所以就起左身落左去食早餐

呀爸叫呀哥佢落姐...呀哥都語無論次講唔知咩話   之後我覺得我個肚好餓

所以變左我叫呀爸快d    本身想去大快活個到食   不過入到去我又唔係好想wo

咁之後就去左呀爸食開個間ge餐廳到食  我都唔知食咩好   咁咪使但叫左個c餐黎食

點知呀爸好快咁講左句:我要a餐    好無奈囉    因為佢日日都係到食   唔怪得之

食完之後我走翻屋企先   因為我想睇電視呀MA   

之後我呢個乖乖女就係屋企睇埋電視先....得我同呀哥係屋企    慘慘

不過呀哥係係到訓教中       姐係得我一個人好白痴咁睇電視

之後過左陣   呀爸佢就翻左黎   之後呀妹佢又翻左黎

好似又多左好多人咁   不過過左大半個鐘就係....又係得翻我一個人LU

因為呀妹翻小學,,,呀哥佢出左去..呀爸又出左去   呀媽去左人地屋企到坐

唉!    不過之後我都出左去    因為我要還書加埋買翻學D野

之後出到去    係咁周圍同呀CHING  MAN行

好無奈呀    行到5點幾    就同左岩岩黎到GE曉雯佢翻屋企

翻到去我地又去左中記買野   之後就翻左屋企喇....

不過好慘GE事就發生左喇

就係呀爸佢要我地係10點鐘訓教

之後我'橋'腳....比呀爸打左一野...有D痛   之後我就話:我隻腳因為受到創傷所以我10分鐘之後先訓(雖然我知呀爸佢係為我好)

勁呀...佢真係比....不過我都係10點半先訓呀         嘻

跟住到左12點幾   比人嘈醒左...呀哥佢傾電話....之後我就訓唔著..

之後就好勉強咁訓落張床到訓著左

(8月31號完 ...9月1號開始)

到左9月1號GE  凌晨5點9  呀哥叫醒左我:喂..5點9喇....起身啦

之後我就過左陣又訓左...訓到6點又起身

呀爸佢自己都起左喇!!

咁我自己就去洗臉     呀妹佢都起埋身

我搞點曬D野之後就出門口LU...約左Kylie一齊翻學...去巴士站中途....見到施sir,,,

又見到劉諾言佢...之後我地上車....見到蔡茵....我地叫佢佢聽唔到...

我地落車之後就一齊行....點知我約左呀wen佢地...但係我地遲到...sorry///

then翻左學校...好耐冇見班同學都係曬到,,,

happy....不過見到某人就唔多happy囉...都唔知佢做咩行過黎

我地又冇約佢wo....      唔知醜....

之後排隊啦...好好笑...不過好熱呀   個呀sir同miss都黎喇...  雖然我早就知係佢地

個呀sir無啦啦同kfc講....生日快樂@@"...好好笑囉

之後翻上去....好多好笑野...個呀sir入到黎...

就問2d??      之後佢就話唔好意思我黎遲左因為...講左一堆野...

之後就問大家有冇留意我頭先第一句係講咩,,,劉葦樂就話....係咪2d牙..

好好笑,,,呀sir又問第二句呢....佢又答...係咪唔好意思我黎遲左呢句牙..

呀sir又話...係喇,,就係...因為老師黎遲左所以要講對唔住..

第時如果邊個遲到翻學..入課室都係,,有咩職位都要講,,對唔住

我估我都死得嫁喇...

之後又調位....調左幾次....無奈...

最後我個位係近窗邊第二行        最後個個位,,,好就好...但係我前面有座山...劉葦樂...

beside就係kfc.....          好彩都有野講..唔係就悶死,,,,不過都係佢地一班..我d操行分一定又冇左一半

特別係我前面個個....

星期一仲要帶個書包..翻去,,,,我個書包一定冇左....我睇我都要帶個鎖翻去鎖去....

最好帶埋個德州電鋸翻去tim....      加上又有十幾張通告.....

最好笑.....就係老師係全班面前比張生日卡to   鄭啟勳....笑死...因為佢好xx

我地要叫麗音老師早晨呀....

不過..我估呢一年都過得好笑同有d慘(操行分)                         完...

打到傻左.....

最後祝大家學習愉快                        

                            同埋kfc同學生日快樂,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

                                                 期待左好耐ge9月1號過左喇!!

而今日9月2號要翻教會...約拿單呀..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930