








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
又冇去到跑步步... |
| 2006 年 8 月 30 日 星期三 | ![]() |
今日本身係要同呀妹佢一齊去跑步的... 我係尋晼仲較定曬d手提要幾點醒 不過我係7點幾已經醒左,,,不過我見我呀妹佢醒左少少 不過我都係決定左都係下晝個陣先至同佢去跑 跟住我同佢就一齊再訓過lu= = 最後我去到10:55分起身 之後就傻傻下咁包作業 去到11:45 相信呀wen..carol..曉雯大家都有同一樣野要做 就係睇青出於藍喇 好好睇同好感人囉 睇完之後就再包作業喇 最後就係食飯飯lu 不過唔係真係食飯 只係食公仔麵 不過我都係覺得好好味呀 之後我又睇tv.....喇 到左下晝就真係落左去做運動 不過我呀妹又話見到d同學...唔肯去公園 咁我地咪去左中記到買翻筆翻學用囉 買完之後就行入左大快活 跟住就想食野 就拉左呀妹佢同我一齊食野 最後我地就翻左屋企到睇電視 跟住就同郭敏佢一齊傾電視 6點幾傾到8幾半到 勁,,,,,, 不過我地都試過傾得耐過今次 之後呀爸叫我打比呀哥睇下係邊 所以先cut左線 點知呀哥講完9點幾就翻就cut左線lu...... 好唔据佢...無禮貌....不過我估我點都要据佢掛,,,,,因為鬼叫佢係我呀哥咩 跟住就食飯 我食到嘔咁滯 因為呀爸比左好多飯我食 所以我到依家都覺得好飽囉 仲有一日就翻學曬(唔計今日GE話) 真係快得好緊要 不過我同大家一樣咁期待呀 聽日呀妹佢身體檢查.... 呀媽同佢一齊去 所以姐係話我可以跟埋佢地一齊出去呀....HAPPY死我 不過我係唔會跟佢地翻屋企....因為我仲約左人MA... 好彩呀媽佢都出....唔係GE話 算LA.... 完... By Yan |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 218 | » |