








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
癲癲的十幾個同學.. |
| 2006 年 9 月 22 日 星期五 | ![]() |
今日篇日記會長長的 有耐心d喎 今日6點幾ge時候.. 呀爸叫呀妹起身ge聲好嘈 所以 我隱約聽到 呀爸話:起身喇 之後呀妹話:家姐都未起 之後呀爸話:佢唔洗翻學呀 快d起身啦 依家都覺得有d好笑 then 我又努力咁訓我ge教教喇@@ 之後到左9點幾.. 我先真係咁起身 刷牙洗臉之後 開機睇下有邊個on緊msn 之後carol打黎 傾左陣 呀媽話要我食野 所以就cut左線 then 我就開始執野喇 點知呀媽又話要我幫佢送飯比呀妹 無奈地答應了 不過都係落左去 點知落左去就見到我ge小學班主任 施sir 不過我個陣唔記得帶眼鏡 所以睇得唔係好清楚 只係聲音令到我好肯定個個係佢 之後又翻上樓 then蔡茵打電話叫我落去 但係我都係要蔡茵佢等我,,,sorry 之後又同佢一齊去左搭小巴 thank you kylie問我地洗唔洗幫手 之後我地狂打電話同接電話 差唔多到沙田之後 我地又一齊cut線 勁啊 !! 到左之後 狂比人老點呀 我地到左之後去左到本身係去火車站的 點知記得之後佢地話佢地係萬寧 所以又行翻過去 點知我地發現好似關左萬寧 then我地又打比佢地 又點知ching man話叫我地去火車站到等 已經開始唔据 又又點知呀wen又話去299巴士站 算!!比面呀wen 之後等左陣 佢地黎喇 但係ching man又話去入錢(發達通) 點知嫁車要開了 我地比左人地上先 之後見到佢地黎 我地又上車了 司機都開始唔据lu 之後去到第一城左右 我先記得仲有翠翠佢地係沙田未上車 sorry呀 之後即刻打比佢地講sorry then佢地到左的話 我地會有人去找佢地 係搭巴士途中 我地有d人玩鋤dee 有d人就睇人玩 又有人訓教教 又有人傾計 (多姿多彩) 之後我地係泥涌站到落左車 行左陣就到燒烤場喇 我地又開始選位燒lu 選左之後就透爐 透爐d期間 郭敏佢地都到了 好yeah!! 我地終於人齊喇 之後開始燒野食 劉葦樂係咁幫我地透爐 冇食野住....... 之後我燒d魷魚食 好難食 得呢三個字形容到 加上唔熟ge關係 所以有d浪費咁掉左 之後有d同學都話唔好食...個個都掉曬 張芷無啦啦走左 蔚出左去叫佢翻黎 但係都唔得呢..之後我覺得好恐怖 因為張芷成日都係對面對住我地 個個都覺得有得咩咁 之後張芷打比我叫我出去 仲恐怖 carol陪我出去 ching man都出埋黎 thank you你地* 點知佢見到我地 愈走愈快 仲係到跑tim 之後跑到好遠 所以我打比陸宏遠佢...叫佢叫劉葦樂出黎一齊追住佢 可能真係呀楊sir教ge問題 佢地效率好高 唔洗兩分鐘就追得上我地 之後一齊跟住佢 點知見佢係299個站停低左(唔係黎之前個個站 ) 呢個站係好遠ge 之後佢自己係咁叫我地走 話我地好煩 係唔走唔得ge情況下 我地跟住走左 點知劉生佢早就翻左去 then 我同carol同ching man佢見唔到前面有人覺得有d恐怖 所以我地大叫陸宏遠佢 叫佢行慢d 之後咪一齊行翻去囉 之後我地係燒烤場個到見到張芷佢... 搭緊299走 then我地又翻入去燒野食喇 點知食到唔係好飽ge時候 劉葦樂,,陸宏遠個d又去左玩 無奈 ....之後佢地無啦啦玩水 我個身比蔚佢出賣左...比佢make wet左 算(* then坐係到睇佢地玩 之後張芷又話翻黎一齊食野 同埋佢話佢都想一齊去石灘到玩 所以佢come back喎 點知劉葦樂同蔚佢地個個玩得好癲 係咁入水玩人 之後我翻去燒野食個邊 呀張芷佢個陣都翻黎lu 但係睇黎佢想燒都冇得燒 因為d燒烤叉都dirty曬 不過唔緊要 仲有一兩枝係clean的 之後我地係咁玩影相 傻了 不過都幾大收獲 因為有好多相呀 之後d人話想飲野 呀wen同張芷出左去幫我地買,,, thank you* 點知附近無得買,,,要去到好出先有得買 張芷佢幫我地行到出烏溪沙 唔該呀 之後呀wen都好累咁翻黎先 辛苦曬喇!! 之後我同呀soso..carol佢地一齊執起d垃圾 之後我同侯侯 soso 仲有劉ka進..劉葦樂 陸宏遠 韓生坐係燒烤爐隔離燒野食 不過其實係得soso同韓生燒緊 因為我地有d人係等食的 不過唔係好見張芷..劉葦樂仲有陸宏遠今日點食過野 燒完野食之後我地幾個又係到玩燒烤叉 '張'd 叉放入d火都燒 真係變左青色呀 劉葦樂仲話咩:鑄造銅器 無奈 之後係咁燒 d人又話我地係到取暖...好好笑呀^^ 翠翠受左傷,,,慘慘(冇事ma?!) 之後張芷佢都翻黎喇 第一個爐就比馬ling make熄左lu 唔該曬 因為開始入黑曬 所以一定要走曬 開始有d狼狗係到流浪喇 之後我地陸宏遠用水熜埋第二個爐去 點知d水變左熄我個身 因為佢'張'd水向住我呢邊冧落黎 無奈呀!! 玩野 之後熜曬d爐之後 又執野 點知有張野痴住我對鞋 點知我一腳make甩埋我對鞋 好樣呀 THEN我地大家就一齊走喇 我地過馬路 有好多車呀!! 嚇死... 之後我地又去左石灘....個天好黑,,,怕有危險...所以我地好快就走左 之後我地去左搭299翻沙田新城市.... 我地係咁用散子比錢 好玩野 本來以為係9蚊...點知原來係$7.1 我地係架車到行黎行去 玩野呀我地 之後張芷係咁幫我地睇下邊到有位....thank you曬 之後我同DEE又落翻下一層,,,,同班人一齊坐 之後落車喇,,,,去左M記買野車...成班人(我.CAROL..呀WEN..ching mn..呀yan..侯侯,,張芷...蔡茵,,李梓..蔚..劉葦樂,,陸宏遠,,韓生..) 去左新城市上面個個公園到食野 點知原來上面唔比食野同坐卧係水池邊 但係我地都有做曬呢兩樣野 之後我地又走lu,,, 我同蔡茵,,,劉葦樂,,,陸宏遠翻屋企先 我同蔡茵去到4樓就同佢地行開左,,, 之後我地去左搭小巴,,,, 見到個人掉左銀包...本身我地想比翻個個人 點知有個呀叔執起之後袋起埋 好9呀!! 賤格... 之後我地就去左搭小巴...我計過時喇 搭小巴需有13分鐘零10秒就翻到去 之後我地就各自翻左屋企,,, 翻到去,,,就食飯同睇電視 同埋玩電腦,,, 最後我就睇埋電視就訓喇 .................完 有相相睇
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 218 | » |