








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
無奈.. |
| 2006 年 9 月 20 日 星期三 | ![]() |
今日大約係6點7到先起身 之後就照old 打比kylie之後一齊落樓 搭83s 撞鬼見到某人 人地扮野見唔到我 kylie同呀黃小琪佢行到最入.. so我跟埋行過去 我同kylie係到傾計,,好快就到左沙田圍馬鐵站,,,, 見到有條友企係到等人 之後我同kylie理都冇理佢就走左 因為我地根本唔想理d咁ge發姣人 我地到左馬鐵站就見到呀wen等緊了 之後又見到soso..所以又一齊翻學lu 翻到去企係到傾計,,,愈黎愈多人喇 之後排隊.. 見到d discover出黎講野就好想笑 之後就上翻去課室lu 過左早讀之後我就上左圖書館到 不過唔係好覺有好多人上左去wo= = 過左陣先多翻d人咁 跟住呀sir話我地可以借書先 之後借左d好好睇ge書翻左屋企..其實係漫畫 不過我唔介意 之後就落翻去上英文堂 好無奈...真係去左mmlc睇4眼雞丁 隻雞仔真係好得意 唔知下次仲有冇得睇其他片呢 一直係到呆想同亂想野 有d想訓的感覺 之後過左陣睇完戲之後 miss anne話要做drama 好無奈 好彩冇叫我姐 之後有d人出左去 肥聰又叫呀wen出去...真係唔應該啦d人 不過miss anne都係冇理佢 then係週會..有d無奈ge週會...咁我就唔多講喇 之後就係小息,,,留左係課室同周圍玩 之後就係中文堂,,,到我short講.. 最開心係時間個方面..因為有成5分 ...到左我抽...抽左翠翠 then地理堂... 我又要抄野 因為我係記錄員,,,次次分組都係我寫野..好唔据呀 好快就上左一堂lu 食飯.. 我食左好耐先食曬.. 之後同班女仔落左去飲野..apple綠茶 ok啦 雖然我唔係好鐘意飲的 之後又上翻去 then.. 陳耀庭同主席嘈..之後有個風紀入左黎,,,等到miss 麗音黎左先走..真盡責 then件事又解決左 ..之後科學堂 好唔悶呀... 就死喇 好辛苦先到4點ja 慘呀我 之後留左係到 有班唔係幾好ge男同學係到玩野(文雅d好.....) 係到搶左我條橡筋 我都係聽人講帶多幾條橡筋翻去先至得 最後我係好唔据咁走左去m記 去左個到食野同傾野 之後又同蔡茵佢翻屋企...之後做功課 最後呀韓生佢幫我溫數...唔該 因為聽日數學要小測 我一定要合格同85分以上的 因為呢個係我自己ge目標 咁聽日大家加油喇 好期待bbq呀 有成10幾個人去 happy
完 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 218 | » |