*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

自責,,,

2006 年 9 月 6 日  星期三 晴天

對唔住,,,,依家開始會成日都講呢一句..可能真係班主任ge影響,,其實我都唔係好憎呢兩個班主任

反而講真真係有親切...最重要就係我覺得佢地比上年ge班主任更加小心同了解我地,,,,

等我講翻尋日d野啦...        多數都有好多粗口呀!!唔好介意wo大家

尋日我5:35到就起左身....          變左我叫我呀哥起身==        不過使但啦

之後我搞點曬d野,,,之後kylie話要搭82s   咁咪搭lo,,,                 之後我地搭4先落樓...好似仲有時間剩

所以可以係屋企到走黎走去,,,

之後就落左樓,,,then見到個仆街lo,,,好撚唔据佢...同佢同車,,,搞到極撚想死囉

但係kylie見到陳美君佢,,,佢真係得,,,就咁排左入黎,,,佢好似冇發覺到後面仲有好多人..

不過算la...好快就到左馬鐵站,,,我地約左呀wen..冇遲到呀...簡直good  la我地同呀wen都..........

then翻學校啦...好彩唔洗集隊...唔係真係變左燒雞呀,,,翻左課室,,,唔知唔記得係課室都發生左咩事

之後miss同呀sir都黎左...係到講英文同一d班務ge事...太開心啦...因為唔洗早讀呀

講講下呀sir話仲有5分鐘wo...不過好多人都冇帶書...但係係唔洗記名嫁...愛死班主任喇

之後就問kfc拎左張功課班要簽名張紙,,,之後比埋張芷琳佢簽...簽左之後又唔記得比呀wen佢簽 (sorry)

then就小息....完左之後就上堂喇...第一日翻學都ok  啦....比想像冇咩分別,,,,唔計英文堂wo

數學堂...分組討論...比我地個好人ge班會主席佢拎曬黎寫,,佢竟然用d超粗ge水筆黎室寫...搞到我地笑到仆曬街咁囉

好快就完左一堂...冇教書住..good

英文堂,,,,     on9到仆街囉

條友一入黎就叫我地咪嘈,,,屌..佢自己d香水好撚臭呀...

之後有d人走左...本身以為自己走到,,,點知我要接受命運呀...悲..就係留係到聽佢講書...

佢係咁話人....笑到白痴左...點知佢又話:do you  think  that  is funny?

超想答佢:oh... why  you  know?(但係我冇講)

之後狂忍笑,,,搞到咬唇呀我,.,,,超痛,,,            頂佢咩,,,又要我地抄野...又要我地quiz,,最過份就係要帶字典.o曬嘴呀

,,,,,,,,,,,,,,,,,臨出門口,,講左句正仆街黎話佢..但係佢唔識聽..

其他堂都冇咩特別..只係好悶咁渡過左.,,

到左食飯..有排先到左我地個行...所以好好人咁叫左人地幫我拎,,,難食囉

,,,,,,,,,,,,好快就放學

到左夜晚,,,我仲遲左訓教係咁溫習..好彩都背曬d解釋同vocab

到左今日呢..我就6:05先起身..勁啦我..之後我就沖涼..等等等...就出左門口

83s...到左沙田圍...翻學校,,,,又係咁,,,冇帶書..冇睇,,,但係講講下又小息lu

之後個堂係數學,,,開始有d鐘意數學呢一科,,,有d好玩

而中文堂就ok啦...最好笑就係肥聰佢讀詩個陣扮曬野咁,,,我地依家有咩事都會叫班會主席嫁喇,,勁

之後,,英文堂,,一黎就要quiz..無奈...好彩識曬...有d滿足感,,happy

不過我隔離個個呀生...kfc..識得一兩題..其他唔識..無啦啦問我,,超驚比人發現

之後比佢睇...佢抄左d,,,有d就冇做...之後上堂同埋查字典咁囉

then落堂,,到左呀sir喇..

呀sir又講效率..不過佢講野好好笑,,我地分組啦...我竟然同主席一組,,無奈囉

之後拍翻好d桌...用左12秒...

ok啦

唔講喇,,,比人話

8

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930