








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
自責,,, |
| 2006 年 9 月 6 日 星期三 | ![]() |
對唔住,,,,依家開始會成日都講呢一句..可能真係班主任ge影響,,其實我都唔係好憎呢兩個班主任 反而講真真係有親切...最重要就係我覺得佢地比上年ge班主任更加小心同了解我地,,,, 等我講翻尋日d野啦... 多數都有好多粗口呀!!唔好介意wo大家 尋日我5:35到就起左身.... 變左我叫我呀哥起身== 不過使但啦 之後我搞點曬d野,,,之後kylie話要搭82s 咁咪搭lo,,, 之後我地搭4先落樓...好似仲有時間剩 所以可以係屋企到走黎走去,,, 之後就落左樓,,,then見到個仆街lo,,,好撚唔据佢...同佢同車,,,搞到極撚想死囉 但係kylie見到陳美君佢,,,佢真係得,,,就咁排左入黎,,,佢好似冇發覺到後面仲有好多人.. 不過算la...好快就到左馬鐵站,,,我地約左呀wen..冇遲到呀...簡直good la我地同呀wen都.......... then翻學校啦...好彩唔洗集隊...唔係真係變左燒雞呀,,,翻左課室,,,唔知唔記得係課室都發生左咩事 之後miss同呀sir都黎左...係到講英文同一d班務ge事...太開心啦...因為唔洗早讀呀 講講下呀sir話仲有5分鐘wo...不過好多人都冇帶書...但係係唔洗記名嫁...愛死班主任喇 之後就問kfc拎左張功課班要簽名張紙,,,之後比埋張芷琳佢簽...簽左之後又唔記得比呀wen佢簽 (sorry) then就小息....完左之後就上堂喇...第一日翻學都ok 啦....比想像冇咩分別,,,,唔計英文堂wo 數學堂...分組討論...比我地個好人ge班會主席佢拎曬黎寫,,佢竟然用d超粗ge水筆黎室寫...搞到我地笑到仆曬街咁囉 好快就完左一堂...冇教書住..good 英文堂,,,, on9到仆街囉 條友一入黎就叫我地咪嘈,,,屌..佢自己d香水好撚臭呀... 之後有d人走左...本身以為自己走到,,,點知我要接受命運呀...悲..就係留係到聽佢講書... 佢係咁話人....笑到白痴左...點知佢又話:do you think that is funny? 超想答佢:oh... why you know?(但係我冇講) 之後狂忍笑,,,搞到咬唇呀我,.,,,超痛,,, 頂佢咩,,,又要我地抄野...又要我地quiz,,最過份就係要帶字典.o曬嘴呀 ,,,,,,,,,,,,,,,,,臨出門口,,講左句正仆街黎話佢..但係佢唔識聽.. 其他堂都冇咩特別..只係好悶咁渡過左.,, 到左食飯..有排先到左我地個行...所以好好人咁叫左人地幫我拎,,,難食囉 ,,,,,,,,,,,,好快就放學 到左夜晚,,,我仲遲左訓教係咁溫習..好彩都背曬d解釋同vocab 到左今日呢..我就6:05先起身..勁啦我..之後我就沖涼..等等等...就出左門口 83s...到左沙田圍...翻學校,,,,又係咁,,,冇帶書..冇睇,,,但係講講下又小息lu 之後個堂係數學,,,開始有d鐘意數學呢一科,,,有d好玩 而中文堂就ok啦...最好笑就係肥聰佢讀詩個陣扮曬野咁,,,我地依家有咩事都會叫班會主席嫁喇,,勁 之後,,英文堂,,一黎就要quiz..無奈...好彩識曬...有d滿足感,,happy 不過我隔離個個呀生...kfc..識得一兩題..其他唔識..無啦啦問我,,超驚比人發現 之後比佢睇...佢抄左d,,,有d就冇做...之後上堂同埋查字典咁囉 then落堂,,到左呀sir喇.. 呀sir又講效率..不過佢講野好好笑,,我地分組啦...我竟然同主席一組,,無奈囉 之後拍翻好d桌...用左12秒... ok啦 唔講喇,,,比人話 8 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 218 | » |