*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

遲來的日記...

2006 年 9 月 10 日  星期日 晴天

呢幾日都冇咩時間同埋唔係好記得要打日記...依家連日記冇寫呀!!

不過今日我會做曬呢兩件事   真係乖呀我!        連日記個人數個個計算器都去到2222喇

雖然我知係好少,,,不過算LA     有成日3日都冇打日記...  翻左一個禮拜GE學,,,都已經習慣左喇

好似每日都係到笑咁,,,,(學校)          `不過係屋企就唔係喇

因為係屋企就日日都同呀妹佢嘈交    實在好煩呀佢,,          忍左佢好耐      呀爸呀媽全部人都幫住佢

根本冇人幫我...好彩仲有個呀哥...     但係我每一次見到佢...佢都係係到訓緊教OR趕住出門口

好少機會可以同佢傾下計     搞到成日都要ON  MSN睇下有邊個ON    想找人同我傾下計咁

不過我又唔知點開口同人講,,,,

講翻2D GE生活啦

我覺得呢一班足滿左開心同快樂,,,     而學習都好愉快     好似每一堂大家都有共嗚咁...

而坐係我前面隔離個位主席先生每一日都有笑野,,,,        每一日都有新野好笑

而林衍柏先生同劉葦樂先生都好變態TIM啦    叫我同KFC望主席個到,,話咩好空虛...好鬼好笑呀

係前幾日...肥聰帶左十幾個男仔落去一樓到...點知佢一見到PREFECT就話:有PREFECT上翻去

勁啦...聽人講係因為佢比一個中一GE  1E班肥仔串.. 所以帶住所有人落去,,,點知佢又縮沙WO

成班人上翻黎,,好臭臭呀,,,哈....佢連老師都串啦,,,竟然怕個PREFECT 

係星期5個日呢..就6:30先起身呀我...勁啦..

之後又沖涼..搞點D野之後就同KYLIE佢落樓翻學,,,,去到馬鐵站先搭8到,,,

已經見到呀WEN但係到等我地,,,THANK YOU

之後一齊翻學,,,翻到去...見唔到班女仔..所以我地就係到等..過左陣,,CHING  MAN佢同KARY都過左黎

之後我地見到CHOI  YAN(蔡茵)  佢  我同KYLIE搭車見到CHOI  YAN佢MISS左我地呢班車...

不過佢快過我地翻到學校,,,不得不比個服字佢...

THEN排隊,,,,好熱呀...,不過我前面個個呀生佢著長就冷衫,,,比MISS   話佢..

上到去,,劉葦樂呀生佢地班男仔問佢係咪發冷      之後佢地開到個風扇超大..又冷氣..我自己都覺得有D凍..

何況我隔離個位呀生咩,,,佢凍到就黎抽筋咁,,,之後過左陣,,,佢竟然自己叫老師可唔可以關左個風扇

(*因為我見佢次次都叫我OR其他人叫老師關風扇)

之後早讀,,好多人冇帶早讀書...不過好彩唔洗記名..聽日開始先自要    

所以我地好悶咁過左一堂早讀堂,,,    之後呀sir又講左好多野先放小息..拎完locker  d野之後..就彈上去圖書館喇

之後又落翻去2d  lu     上鬼婆堂....睇電影,,,4眼雞丁...有d好笑啦,,

好快又過左一堂,,,不過我覺得mmlc  d冷氣好凍囉,,   之後翻課室la>>>>排隊去週會,,

d人係咁叫肥聰行...之後肥聰佢又行又唔行wo...佢又話:c班都未行啦....但係佢係比人被逼之下,,,

我地呢班乖學生就冇老師帶ge情況下..自己上左hall

之後我地就上左個都幾悶下ge週會   得好少時間週小息...完左之後好快就去左圖書館

好彩冇咩野做姐..仲有一個字小息.之後開locker..之後又中文堂..ok啦...

之後地理堂..miss  去左camp...點知黎左個助理校長,,唉!!

話咩全班表現尚可,,,,咩第一同第二行的最尾男同學常說話.     比mrs  yeung話我地,,慘,,

之後午膳..又唔係好得去邊.d飯好q好'味'呀

then...又上左圖書館做野...呀sir佢上左黎,,,之後又落翻去上堂,,,

我已經跑翻去嫁喇...但係都係唔夠miss佢快...不過我最後都冇講對唔住bo...

數學好多功課呀...成十幾題..不過咁都好...因為我地都教得幾快下,,,我自己都鐘意左數學呢一科tim..

我地教到2.10頁...喇    依家好鐘意計數,,,

then係科學堂,,,大燭呀大排檔,,,,          係我地班會主席發現的   睇下佢幾專心上堂...

不過又好大煙wo...   呀sir話已經call左警防署....有消防車黎緊,,好大黑煙

........................之後又教多陣書,,,我地就放學lu,,

上左圖書館...見到好多男仔係到,,,無奈,,,仲要搞到d書亂曬tim..

無奈,,,       放左l.p之後就去左m記食野lu,

then翻屋企...

而尋日呢..我本身就係同kylie佢一齊翻教會的..不過尋日落大雨,,,個天變左青天..好恐怖,,

但係今日個天就陽光普照....

又心理測驗喇::

 

 現在的你幸福嗎?

(測試須知:)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
做心理測試,一定要誠實,否則,測試的結果將毫無意義﹔對待測試結果需慎重,不可完全
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
信賴﹔切忌測試后生搬硬套,猜忌或悲觀,了解自己樂觀上進才是您明智的態度!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

心理測試:現在的你幸福嗎?

其實每一個人對幸福的定義不一樣,有人覺得對方如果家財萬貫就會覺得很幸福,也有人覺得自己的另一半是帥哥美女的話就會覺得很幸福,還有人認為隻要相愛的兩個人可以膩在一起就會很幸福,今天的隨堂測驗就進入你的潛意識,測驗出你目前的幸福指數有多高?

題目: 如果你誤闖一間黑店,老板端出五杯飲料,告訴你隻有一杯沒毒,剩下的四杯是有毒的,你直覺哪一杯不會被下毒?

1.剛擠出來的鮮牛奶﹔

2.剛泡的老人烏龍茶﹔

3.濃濃的美式熱咖啡﹔

4.QQ的熱珍珠奶茶﹔

5.一杯純淨的白開水。

測試結果:

1. 選「剛擠出來的鮮牛奶」的朋友,屬於「煞到對方很甘願型」,目前的幸福指數55%:這類型的人很單純也很白目,他隻要喜歡上對方就會覺得自己超幸福。

2.選「剛泡的老人烏龍茶」的朋友,屬於「你濃我濃分不開型」,目前的幸福指數80%:這類型的人,幸福的定義就是跟自己最愛的小孩在一起,這種感覺就是很窩心,他目前的心境是非常成熟的,不管是工作還日常生活,他都能很平靜的享受。

3.選「濃濃的美式熱咖啡」的朋友,屬於「歡喜冤家槌心肝型」,目前的幸福指數40%:這類型的人非常的自我,可是他和對方彼此卻很相愛,常常會拌嘴斗嘴,不過心底彼此的份量還是很重的。

4.選「QQ的熱珍珠奶茶」的朋友,屬於「隻羨鴛鴦不羨仙」,目前的幸福指數99%:這類型的人和另一半在一起已經都不需要用言語溝通,兩人的默契已經不是外人所能了解的,常常隻要對方一個眼神就能了解。

5.選「一杯純淨的白開水」的朋友,屬於「想喝忘情水忘記一切型」,目前的幸福指數20%:這類型的人非常的獨立、聰明,他知道自己要的是什麼。

 

我係第4....

 

 

 

 

          

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930