








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
2006-09-03 |
| 2006 年 9 月 3 日 星期日 | ![]() |
今日真係好遲起身呀我,,, 成12點幾先彈起身 唔知點解覺得好似好累咁囉... 不過都唔緊要.... 聽日又翻學喇 我真係非常之期待呀!! 不過我都係期待翻全日個陣多d,,,,因為依家好似鐘意留係學校多過係屋企,, 班裡面好似好好玩咁... 但係我都係唔可以玩得咁癲 因為我講過我今年要讀書為主呀ma 唔知幾時可以用locker呢....有d想放書入去呀 我都係有一個疑問..就係唔知修咩科好...文科定理科好呀.. 大家幫我想下呢個問題啦 今日其實我都唔知有咩做好.... 可能就係個個人都會做個樣...執書包掛 不過d通告真係好鬼多... 唔怕講.....差唔多張張都係我自己寫ge...我邊得閒自己比呀爸呀媽佢地自己填呀 好怕佢地個簽名好似我d筆跡咁,,,(我ge意思唔係我冒簽呀) 只不過我係怕好似上年咁無啦啦比人話我冒簽名,,,,搞到我好似永遠都背負呢個罪名一世咁 好慘呀,,, 不過好彩個陣都有d好朋友出黎支持我......我記得有呀wen同呀暉,,,芷琳,,,carol.. 個陣真係好多謝佢地嫁.... 我講真嫁...不過個陣有個人....算啦..廢時提佢 仲有呀,,,我想問下大家邊個會放學之後留係自修室嫁... 一齊做功課la...嘻... 尋日翻左約單真係好好玩呀 我同kylie都決定左下個星期我地都會再翻嫁喇 好似冇野打lu,,, by 亞欣 12星座各自最怕的三件事 |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 218 | » |