








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
我終於又打日記喇 講聲sorry先 |
| 2006 年 9 月 29 日 星期五 | ![]() |
哈哈=] 我終於打日記喇 之前咁多日冇打 真係唔好意思呀!!! 今日呢6:15先起身 唔記得左叫呀哥佢起,,,唔好意思 之後刷牙洗臉啦下 之後就走左出去睇書書 係圖書wo 真係乖呀我= = 之後呀爸落左去又翻上黎屋企 比左900蚊我學長笛 thank you* 之後冇幾耐佢又去翻工lu then又叫左呀妹佢起身 好快,,,嘈醒左呀媽 又起埋身 又係到講好多野 忍佢啦我同呀妹 之後ok曬d野之後就同kylie佢落左樓 翻學學 去到車站.. 好多人 之後又見到蔡茵 只不過係因為佢遲過我地一班車 所以同唔到我地同車 之後我地到左沙田圍之後見到李仆街 唔据佢,,,之後行左馬鐵站個邊 我見到81k 我都估到翠翠係裡面的 只不過我個一刻唔記得左 sorry呀 翠翠 下次陪翻你呀下... 之後見到某兩個呀生,,,之後翻到學校 ..discover,,,無奈 一定通過嫁佢地..所以唔洗做咁多野都得的 之後排隊...升國旗..好想笑..但係都忍笑 我係到扮野好專心咁 之後上課室,,, 張芷琳次次都係佢自己行得快...又話我行的慢..日日都咁講...好煩呀 then..班務時間... 小息的時候 彈左出去l.p 真係乖呀我 數學堂,,,,做左d唔係好難ge數 中文堂,,,,比人抽中朗讀...無奈呀!! 又小息...又去l.p 同左winner佢講午膳遲d先去 之後係英文同科學 係英文堂...係就係冇咩野...只不過係用左好多張紙咁姐... 之後科學堂...好悶呀...悶到抽曬筋....訓左一兩秒ge教... then又彈起身 怕比呀sir見到 好發瘟咁過左一堂悶得黎都學到少少野ge堂 之後午膳...最後的午餐 '係學校訂飯的時候' then一食完,,,等左呀wen一陣同呀wen佢又等左我一陣= = 落左去搵miss wong 好多人搵佢... 比左900蚊佢lu...之後又參加埋音樂節... 本身想同何思麗佢二重奏 但係因為某d原因...又冇lu 下個星期2又交錢...音樂節 搵左miss wong之後彈左上去拎書還...黃偉忠問我有冇msn... 答佢冇...雖然我有...比譚生佢講左出黎 我msn係:[email protected] 之後又衝左上圖書館 好累....d人係咁問李梓係邊,, 唔識答.. 之後又d,t堂 由於呀sie帶中一個d去左day camp所以冇得上堂 〔比左一個好好笑ge miss黎)笑到死 我隔離個呀生仲勁.. 笑到塊面紅曬 之後去左106室,,,即1a班 好悶...做完功課之後...亂咁drawing... 比左好多人睇我ge傑作 唔知就唔好問喇 之後...就一路笑一路叫人睇下我d傑作...呵 係咁比人睇張紙,,,, 比左差唔多唔知幾多個人睇 點知kfc叫林衍柏幫手比人睇個陣... 個林生make到鬼死咁高 個miss 睇下咩事 好彩佢冇問姐...唔係ge話我一定殺死佢呀 之後呀wen比左張紙我..唔話比你地知係咩黎 之後好快又兩堂喇 同你地講啦 我張桌你穿洞嫁 可以由櫃桶穿個手指去檯面上面 咁都得 我估係上年1a既傑作喇^^ 之後翻課室,,,經過左1c...不過好似有d不相識ge感覺 翻到上去,,,miss周黎左.. 好快就放學..我又發癲喇,.,,,周圍比人睇我張紙.. 之後上左去l.p...執書....錯左3本同一本..唔同架嫁 之後又放左,,,落翻去 好無奈 因為成班男仔入曬2d 本身想入去坐下..但係依家想坐都冇得坐 之後同呀wen..ching man..翠翠去左m記食野 見到中一個d同學翻黎 好慘....個d日營係好攞命..之後又走左...搭車...又係翠翠走先..係喇 一日就差唔多完lu 翻到去同呀wen電話.. 之後係電腦同電視時間 到到差唔多11點幾個陣...個呀媽同呀妹玩視力個個.. 我最衰..個陣無帶眼鏡呀ma 之後睇左陣好好睇ge電視.,..就訓左lu 完,,,
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 218 | » |