*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

尋日係黑色星期五... 傷痛降臨

2006 年 10 月 14 日  星期六 雨天

依家係11:11a.m

起左身個幾鐘....       睇電視ma....

本身尋晚想係打日記,. 打到一半,,,我個個'好好人'ge呀妹,,,,搞到部腦輕機

之後我狂話佢...    之後冇咩心情打lo....咁咪唔打囉,,,,   

但係我見依家好似冇野做咁.,,咪又打翻囉          (講d野好廢)

尋日6點幾彈左起身     之後叫kylie上黎屋企,

,,之後我地又搭車翻學喇,,,

好多人係架車到,,,             翻到去第一堂就係英文堂,,,

 上左410室.>.<    d中4見到我地好o曬嘴,,,

有條友仲話:   點解佢地可以咁快就黎到,,

   好無奈...之後我先見到林柏基迎面行梗過黎...

咩佢都咁遲嫁...        入到去....又上堂堂,,   

     miss  chan又話分組..

同呀蔡茵...同陳耀庭同tb豪一組....佢地兩個好無線

...係到玩捉老鼠,,,,搞到我都想玩,,,

點知miss  chan行過黎,,,用英文問我問題...好攞命....

搞到我用英文答翻佢...最衰就係佢又抽中左我起身又答佢問題

之後又彈左去l.p      

中文堂........平安無事...

科學............都冇事,,,,係第6組要留低姐. 

主席好激動..搞到同佢同組d人(kfc,,黃偉忠..薛家進)都要留低   好慘   !!

之後又彈左去l.p...之後又彈翻去上歷史堂...係咁食糖,,         之後數學堂,,,,一堂好好笑ge堂

用左9個字計數,,,突然,,周麗音話:聽唔聽到咩聲...?!

之後肥聰話..隔離學校d聲姐

點知聽到顧sir,,佢開中央咪,,,之後成班都有d唔知點..

不過都係冇人起身話要走...之後周麗音向後行左步:話你地仲坐係到,,,真係唔走呀?!

之後d人先好happy咁起身...

好多人 係後梯到,,落到去..先記得個陣係中午,,,曬到咩咁,,,,

最後忍,,,,,忍,,,,           上到去,,,開風扇...食三文治..(日日都食..想轉下呀)

去左去,,,l.p....t.b豪上左黎...用d唔係幾好ge態度幫佢還書

點知呀sir睇到,,,係到問...頭先個個係同學牙?!

之後我話係,,,,    無奈...

基教,,,睇電視...想訓教,,不過關於jesus  ge,,咪專心咁睇lo...

之後後音樂堂,,,我最鐘意的堂堂,,,點知個陣變左一堂令全班唔据ge堂...

落到去...顧sir帶我地周圍行...上到5樓..

又話去左5d...無奈...都唔知咩miss   黎嫁

又唔比我地伏低,,,又唔比傾計,,,有問題呀!!

睇左成堂普通話碟..仲要上年都睇過ge

悶到抽筋...點知又比我知道呀wen同李x彤借笛,,,

搞到我好唔据..個陣我簡直想告比老師聽,,,

之後都冇...至係踩左中5個個人ge書包一下就去左排隊落去喇...

落到去,,個條miss又落黎話我地做咩唔等佢,,,

係到話要記肥聰缺點...佢邊有講到話要我地等佢呀

佢憑咩要我地等佢呀,,,,佢老幾呀

正如陳生咁講,,,我地黎左兩年喇

你呢...你黎左兩個幾月ja..你嘈咩呀

成班基本上係佢面前大聲咁話佢,,,狂講粗口話佢..

之後周麗音黎到,,我基本上係嬲到可以打人  因為李同學借野比呀WEN,

同埋個個咁GE  MISS  ,,真係,,,,,,,,,,,,

我叫劉葦樂話比周麗音知

之後周麗音同個條超扮野GE女人講翻

佢就成條狗咁DEL翻,,,好心佢啦

要記就成班一齊記...依家又唔係肥聰佢一個錯,,

係我地成班一齊落黎嫁...記埋我地啦..

唔好咩錯都推曬係第一個個到啦...

跟住我用D超好GE態度同呀WEN拎KEY

之後上左去...L.P

好似好HAPPY咁,,,,因為上面有好多人一齊TIDY書櫃

一本書都冇錯,,,不過桌智DUCK就比我同翠翠搵到三本錯書

所以佢要罰多一個架,,HAPPY,,,

之後CHING  MAN上黎問,,你係唔係嬲左呀WEN呀,,

之後就答佢:冇呀,,係好唔据佢姐...

之後佢又走左...之後落去,,,

又同呀WEN...去左M記

李梓個D都係到

之後CHING  MAN又話班男仔叫我地去公園玩

跟住我好難得先問到翠翠..KYLIE..張頌..李梓同郭敏佢去,,

點知我地去到公園..CHING  MAN又叫我地唔洗去\

話佢地走左...話佢自己翻左屋企..

搞到我地又唔据...點知打比佢..佢又話佢係另外一個公園

連翠翠都好嬲唔据咁翻屋企,,

基本上..我地去到睇睇..

見到某D人,,,,所以我地就唔係好想去,,

所以又走左...之後同KYLIE佢搭車翻屋企..

無奈..去到富豪花園到,,,陳毅朗個D上左車

無啦啦打我條邊,,,又想搶呀KYLIE本野,,,

好彩我地手快..佢搶唔到..

搞到我地坐定定唔敢講野

好想快D落車

一到左總站...我地即刻鬆一口氣喇!!

翻到屋企..玩電腦...成晚係到想....其實班男仔點睇我

其實我知道我係佢地眼中係唔玩得GE人

但係其實如果中一同我同班D人都應該記得個次阻住門口個件事啦

依家唔係我唔玩得囉

係你地要玩到出曬火先肯收手囉

你地個陣根本就唔知我隻腳有事,,就一腳踩落黎...

點唔痛呀...又話踩我兩腳就喊,,,,

呀生..有事個個又唔係你..你點講都得啦,,,

                                                                  

                                              By   Millie      

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930