








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
討厭,,說謊鬼!! |
| 2007 年 2 月 22 日 星期四 | ![]() |
2月21日--年初4! 科學日?! 10點幾--一個電話嘈醒我>< 可憐!唔想咁早起,, 無計,,之後訓唔翻,, 起身..沖涼,,之後用左陣電腦就死左出博康 去到,,唔齊人,,, 唉!又要等,,,help me!! 等呀靜同翠,,, 等左成半粒鐘到,,下次早d出門口 okay?!...d人見到我隻腳拆左石膏,, 好似好驚訝咁,,,無奈 等到唔知幾多點,,先行得 sorry,,kary,,湯圓,,林振宇,,曾世達 佢地等左我地勁耐,, 跟住就同成班人出,,, --ching man..靜,,婉,,翠,彤子,,yan 一見到kary,,,就拎翻個袋袋><.. 佢係咁比人話得意,,搞到佢好無奈><.. 入科學館,,之後唔講,,,太煩,, 之後同kary,,,wen..黃偉忠去左海滂吹風,, 又等左唔知幾耐.. 靜個d仲未黎,,翻去搵佢地,, 多得''大蔚,,算!見你係n咁遠黎,, 之後佢地話係neway,,點知,, 隔成條馬路,,,唔耐煩,,,之後又煩唔知d咩,, 有人激親kary><...討厭... 跟住又成班人分開曬,, 問彤子去唔去得佢屋企,,又話唔比 點知,,,又成班人去左佢屋企,,,無奈到爆囉,, ''不過同呀wen,,kary佢地都一早預左,, 唔想我地去,,,同婉翻左科學館,, 搵soso,,,,佢地,, 之後同kary,,去左搵佢呀哥,,,但最後佢呀哥都冇黎,, 因為,,,一d原因,, ...之後又翻翻科學館,,kary走左,, 跟住,,,同soso佢地周圍係科學館行下,, 好開心,,,^^最後我地係大圍解散.. ...同soso婉婉搭馬鐵走.. 同soso去左馬鞍山,,, 點知我個死人呀妹又話冇帶鎖匙,, 可惜我冇即刻翻去wo, 同soso行左陣,,,送soso搭車 之後我都走喇,,,可惜... 咁就走左架車,,,所以決定打比呀wen,,傾左陣,, 最後,,,,用左陣電腦..訓教教,, 去到12點幾就訓教,,,訓到兩點幾,, 起身,,,熄機!! 跟住諗左好多野,,,諗到大約4點到,,, 訓左zzz!! ________________________ |
| [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 218 | » |