








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
何須感到''不開心...!! |
| 2007 年 2 月 15 日 星期四 | ![]() |
10:30---懶床左半個鐘!! 可惜一d都唔眼訓,,, 之後醒左..等午餐既來臨,, 01:45翻醫院,, 哈!!^^ 大大大日子,,,對我黎講 終於可以拆石膏喇!! 對情侶黎講,,,呢個都係一個大日子,,, 情人節ma,, 02:00準時翻到去,,, 可惜,,,又要等,,,冇帶身份証. 但呀媽翻去拎,,,呆等9個字,, 去左登記...等! ching man黎左,, 又等左陣,,到我喇,,16號room,, 行得好好---個醫生講..冇咩野,,可以拆 之後又有個醫生同我講,, 有一半病人個骨頭會移多次位,, 但係第二次唔會咁痛,, {又黎多次!!唔好玩啦!,,死比你睇,,] 呢兩個女醫生上次都有份睇我. 個陣仲係實習醫生,, 依家就變左新醫生!!,,跟住帶左我去, 石膏room,,,有兩個''哥幫我拆,, 搵個鋸鋸開左,, [好彩冇整親我!唔係就,,..><] 拆左之後,, 軟曬!!同左腳比較有好大分別! 右腳:瘦勁多 落唔到床,,叫醫生黎睇,, 睇左之後,,個醫生勁好人,, 幫我鬆下隻腳,,之後又試行. 隻腳好輕[[[ 勁唔慣 ..之後去左物理治療部搞d野,, 4:30--翻博康--曾大屋,,食野 .............跟住唔講,, thz,,ching man wen,,christy..ching
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 218 | » |