








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
COMPETITION DAY''PART2** |
| 2007 年 3 月 15 日 星期四 | ![]() |
5:45a.m 起身了! 順便嘈醒呀哥! ON MSN! { 失望了!}一直用至7點! 之後同KYLIE番學,,,走車><"! 係門口比個個姓黎既訓導捉裙短! [偷雞!失敗了] 覆檢...MUSIC ROOM 集隊! 妖,,集隊都冇比人捉啦!...唔應該 早讀,,, 諗住點先令手指可以靈活D.. REST'' 平面設計!過於專心畫野! 冇得傾計>3< 堂上完成! 但並不滿意..自己的作品 REST2' MUSIC ROOM!加油呀 惟有最後的小息作全力! HISTORY! 冇得睇戲><'! 又冇聽書...要刨書喇我! JOE爺掃頭皮..頂,,落雪的2D! JOE爺 真係{可愛!} MATHS! 歷史拎三分!搞到麗音姐又要訓話 提起了B班,,,紀律訓練,,掃興! D數勁易!但D文字解釋很複雜! LUNCH! 陳耀庭先生!! 你真的很有問題! 一個'屌'字比個死人陳'海'玲聽到,,, 又唔係同佢有親,,,啤住我..走佬! MUSIC ROOM,,, 最後的練習! ___________________________ COMPETITION TIME.. 2:15要到麗豪! 2:10仲係學校,,,同C麗,,A4搭的去! 去到已經遲到了! 好緊張..禱告4次 [即使錯了仍然要繼續下去! 做到了] 派分紙! 宜:82 C麗:82 唉!唔好提喇!衰過上年... 竟然有7個人係三甲之內..個個都係小學生! 由於我地個GROUP得三個基督.. 同時亦係惟一的三個中學生! 對17個小學生! 搞錯呀! 搞到我地三個''深深不焚! 完左,,,,CALL MISS WONG ! 宜走得!可惜我同C麗..A4要番去! 走了半個小時,,,(故意放慢腳步) 唔想番長笛,, 到左,,比MISS WONG話 ''做咩行成半個鐘呀,,,你地要上堂呀!'' 哈..幸好..只上了幾分鐘堂而已!! 放學,,楊SIR話老師好關心我地 全日TOTAL有三個三分!,,, MAYBE 上黎同我地一齊用膳..佢話如果要罰企,, 記住叫埋佢!..佢同我地一齊企,, 因為2D係整體的! THZ' ---------長笛!-------- 右眼很累呢! KARY同呀WEN佢地走左,,, 聽到都唔敢相信,,,, ''重重的一擊! 係咪已經拋低左我? 的確! 她們沒有停下來等等我! 對不起! 只怪自己很多事做! 時間不夠用!我也很想陪陪妳們! 但實在不容許! 每天身心也在工作..我也很累! 期待妳地會明白我的苦處! TEST''比賽''醫院''功課''課外活動! 討厭 我相信你地總有一日會明白我!! 點都好,,,你地仍然係我既摯友! __________番歸! 見到JOE爺...無奈 同車,,,,成日擰轉面係到淫笑! 笑死亦嚇死我同KYLIE,,, 錄低左片同影左佢相,,,比佢發現左! 匿埋玩我地,,,當我地傻,,,?! 哈,,冇咁易BO,, 主席! 你D屎計,,係人都估到啦...你真的當我地傻! 摯友仍是1314的! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 218 | » |