








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
''遊博康記! 笑料滿瀉 |
| 2007 年 3 月 17 日 星期六 | ![]() |
晨咁早又起身... 死番學! 又是一個無聊的MATHS堂><' 同KA YAN佢地係露台到吹風 'KILLING US 係2D做D唔應該做既野,,,,哈 ''遊博康記開始 放左同SOSO去左M記,, 竟然冇位><...到左朱正賢..等呀WEN.. 之後幫呀WEN'S FATHER買報紙! 仔又冇,,,黑仔,,又到了報攤..成功了 上呀WEN家!到M記----呀WEN買野食,, 到了朱正賢..WEN比籃球婉婉... 躲在羅馬廣場後享受我地既午餐! 惟一美中不足就係...{北風同我地食!} 之後同SOSO到了NTP... WEN跟佢呀BA走了![等間見] 影貼紙相 ..逛街街..
最後去左中央公園....走了很耐! 環繞中央公園走了一遍! 發現了!原來都幾大下! 驚再行行到大圍! STOP!,,去左公園坐..玩攀登.. 唉..BAD DREAM又出現><'' 陳志偉同佢女友出現...立即走佬.. 去左第二個公園..轉頭先番去玩過..! 玩左一段時間,,,番去玩過,,唔信你地未走.. 可惜..世事往往不如人意!! 佢地未走..又係行左幾級先見到佢地!! 不能盡興了! 妖..同SOSO又要走佬..只好轉頭又再番黎! 我唔信咁邪! 三次都見到!! 番博康,,,係橋到傻左..比D風玩死左..哈^^ **TAKE THE PHOTO! 番博康..M記.. 呀WEN回合我地 再番去... 哈..唔見左佢地,, 但又多了另一班中學生..頂..咩世界..FUCK 興...周圍走...!!去左樓梯坐..傾計! 最後同SOSO去左搭車... THZ SOSO''陪左我成日,, 製造了很多笑料 ! 流浪八個小時! 記著今天了-----3.17
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 218 | » |