








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
''作同一樣的事..]*-/但結果仍是一樣__不甘心! |
| 2007 年 3 月 19 日 星期一 | ![]() |
5:15a.m 明明就是起了床! 但實在不夠時間補眠! 尋晚又同家人嘈交!! [我真的擁有家人嗎?] 成點幾先訓.... 想他又想他..失眠了! 到到2點到.. 發夢..可能腦袋中不斷出現他的影子.. I CAN SEE HIM IN THE DREAM! ♥SWEET! ><''!! 到到5點幾先努力地撐起來! ON MSN.. 之後同KYLIE番學.. 到了M記搵WENDY 食早餐 RAIN..下雨了..早讀...奶樂同陳耀庭一直,,, 滔滔不絕的說話不斷在我跟渝身後響起..! P.E...跳繩..53下,,都算可以吧..! 邊D要同D男仔一齊去游水!唔制呀><''!! 哈!但係上3堂!我一定至少唔上一堂GA! 英文.. 學到少少野啦! 糖糖GOOD TASTE^^ 地理.. 學到野喇!第一次係地理堂咁專心! 比面你啦!張姐XDXD''!! LUNCH! ' 跟妳的關係接近了一步 同KARY傾計..分享昨晚的事 L.I.B 死亡`*** 同我地每一個都好近! 冇人知道呢一日會幾時黎到!....包括我自己>< 當呀SIR叫我地全班分開坐時,,,有D驚,, 呀SIR話呢樣野冇任何人係可以幫到我地的! 但我信,,,神可以幫到的 BUT 當聽到呀SIR講,,,死亡呢個兩個字... 係...的確..有D震撼呀我! 1.. 活一天 2.. 始與終 3.. *在他方的生命 *NO MONEY NO HONEY! 睇左好多次..呢句好深刻! 呀SIR講,,''向世界出發+鏗鏘集'' 兩個我都有睇呀!><''但兩集亦很悲! 放學! 譚生+奶樂+陳耀庭+B豪哥.. 討論大戰! 超煩! M記---公園--M記! 同KYLIE走了! 番歸! ----------番歸後------------------ 自己洗衫..(無計..又同人嘈丫MA!) 死人老豆番到黎..又一大堆理論 收啦你! 唔好以為自己好勁!!>< 我聽歌關你咩事先...咁多野講.. [我屌你老母個仔!] ''沾污我曰記
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 218 | » |