








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
\\*-[◆[ 像 一個小 孩×..*只 懂在你懷 裡壞 ,,﹊* |
| 2007 年 3 月 21 日 星期三 | ![]() |
7點起身! 同KYLIE番學,,, 沒有遲到呀! 早讀,,, 同呀WEN搞GAP! 1...你有冇聽書,,? 2...咁XXX點解唔比差人拉?(介人地個手) 頂...個張秀濃又無啦啦咳! 嚇鬼咩!!..以為咩聲 仲要MISS ANNE講左句唔知咩...正! 竟然早讀都要聽到佢把聲!! 唉>< [熜燈] ,,FEELING IS GOOD! 哈..又同奶樂搞GAP!...同呀WEN..陳耀庭係到奸笑! 勁,,,我地明既,,,拎電話,,哈! MATHS...好似多左人去諗野咁,,, MAYBE因為UT吧,,又學到野!! 托頭墊....完成了! 上堂有得嘆^^ 中文... 派範圍...又鈍了><''! 聽日JOE短講.... 仲唔笑死?..佢又要發表佢既理論.. 讀詩.... 讀左5個人冇唔夠感情... 差D要成首背曬..屌,,班仆街亡讀個''啊''字 都讀左係到淫叫... 但願你地停止發癲 頂,,, 上癮了..係另一個度聽..都幾好聽!>v< 哈...詩中四部曲...A4讀!! 笑到MISS WONG喊,,,好得呀 REST'' 畫蔡茵張'檯...我做睇水... 而班男仔又玩淫野.........又扯TIE! 英文堂... 無無聊聊....TTK勁遲到,, GROUP2..3都可以遲上堂?勁正,,,, 好過我地係到白痴咁上堂啦! IS... 突如其來的TEST...還略懂一二!{幸好!} 陳耀庭比MISS ANNE搞到唔係好HAPPY! 所以交了白卷了解!(又好似真係好DOWN!) 咁惟有幫佢寫番個名..交左出去
LUNCH'' 同人玩野,,你塊臉污髒左! 好多人都比我玩到!!成功了..YEAH! 彤子成功昆了懷正!...佢果然好老實 笑著過LUNCH...開心! H.E 冇帶!個咀位,,失敗.. 做左D自己極不滿意的位置... 放學! 又CHECK裙長... KAKA''今次仲唔比我過到{很自豪呢!} 上次唔得..今次行了**2 同KARY..呀WEN留左係課室.. 梁祖健..屌你呀..煩撚住曬..對住41個空位!! 你仲係咁自信><''....仆街吧!! 拍我膊頭! 死啦你..你咩事呀,,個手抽筋咩.. 同你有親呀?! ...大叫...妖..一定要洗3... 頂佢唔順...唔好到M記!一直乖乖地係到做功課.. 之後KARY走了..彤子來了.. 一齊做功課加傾計^^...FD了很多.. 之後同彤子一齊走佬.. 番歸...還是冷冷的!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 218 | » |