








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
''睜不開眼! |
| 2007 年 3 月 22 日 星期四 | ![]() |
又係咁上下起身 !! {愈早睡就愈眼訓!} 番學... SPEAKING 蔡茵勁{專心!} 無啦啦學多左好多關於早餐既VOCAB! REST'' 救命...陳耀庭又發癲喇!!>< 成本IS作業車落我個頭到! 過份... 班男仔又玩扯TIE!!..見親佢地都係係到打TIE! 中文!...讀詩...又比KAIFAN''倩'' TWICE 科學. .睇完肥仔係第二個星球既體重... 咁當然..不能透露啦...所以都唔好問,, 跟住睇係其他星球既生日日期..好科學呀! 超正! 勁HAPPY...又有得玩喇!!^^ REST'' 同KARY傾計計!! HISTORY,,,只係對作業!! 班男仔又係到整個幕... 正呀..有相睇...死主席...最衰都係你啦! 成日都冇打野搵野做...依家個野咁,,, 你又扮冇野,,,,真係好想一巴車落你到! MATHS...個手不斷寫野! 已經唔想聽麗音姐講書.. 佢教D野教到好複習..聽左都搞到自己唔明呀! LUNCH! 主席而張個幕拉番上去,,仲要入曬去先死 哈..佢仲唔死..搞到我同呀WEN,,彤子忍唔住要.. 衝落去同班男仔講呢個[喜訊]! 話咁快.主席已經比楊SIR捉左`去傾計! 玩左陣..班男仔好似打架!..D..E班都有! 見到KA達拎住馮家輝鏡片!!過左陣,,, 一堆P.E黎曬 !成個二樓都係人.. 唔敢出去呀><''!! 太多人!只好係D班到睇喇! 同呀WEN合照結婚相..XDXD!! 1...2..3. 笑! R.E MISS冇番..睇片 {諾諾,,好堅強的小男孩} 做功課...理解數學個D奧秘>< MUSIC..傳紙仔 比MISS見到! 之後睇片..套片好似悶左好多... 勁想訓...可惜我坐第一加比MISS話過.. 只好頂住上...一打鐘 放監了! REST'' 開LOCKER..時間緊逼! STUTIED TIME! 溫中史...勁喇我! 第一次咁努力溫中史...因明天小測了! M記---KARY,,呀WEN..彤子..呀DEE 傾計,,,6點幾走佬!! THZ呀WEN陪我搭車 又見到JOE爺! 同陳耀庭同車,,CITY ONE落 多謝佢送左舊垃圾比我>< 番歸... 電腦..你係咪玩野先...! 係我想用你先黎係咁輕機,, 我同你講..你唔好好番,,我一定用爆你..哼>3< BE CAREFULLY! [ 以後亦不會再相信你....討厭你呀!]
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 218 | » |