








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
'' 功課又功課 ] 做到就發癲喇! |
| 2007 年 4 月 14 日 星期六 | ![]() |
成個星期六就咁送左比功課'' 我要發癲喇 特別抄個份單元八個陣.. 隻眼就死喇! 幅CON又唔見左一隻>< 盲目的眼晴'' 但竟然好好彩.. 多日冇見的眼鏡出現天日了 比我搵番幅眼鏡 [原本它每天都陪著我睡覺} 死得喇我,, 成面都係油.. D痘痘出曬黎 好憎夏天呀!!!!!!!!! 抄多一秒都想死'' 眼花了|** 一大堆功課'' :::::::我做得很High呢! MISS .... 我唔玩喇! 我可是乖學生 KaKa`
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 218 | » |