








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
合作還是可行的** 我們最後的作品!! |
| 2007 年 4 月 13 日 星期五 | ![]() |
今日完全唔記得左要番小學'' SORRY! 多得WING提我'' THZ]} 但係我都係出左NTP努力我地組既廣告.. 約左彤子一齊去M記... 哈哈!徐天恩果然準時 10幾秒後..呀WEN同婉兒都黎到... 過左陣翠翠都黎埋喇'' 可惜仲唔齊人.. 我諗同得任小姐同黃蔚凌一組.. 佢地都唔會出現 '' 但佢地出到黎又好似.. 好難同佢地講到野'' 平時IS我已經好努力.. 嘗試同任詠恩講野'' 好彩有幾次都令到佢笑^^ 之後係偉華到... 排左個幾鐘{日落西山.. 但最後多得大家既努力... THZ'' 我地終於拍完喇 最後..翠同A4都番屋企..恩番教會 同左彤子,,WEN,,婉兒去左影貼紙相 7:52番歸!! 好耐都冇玩到咁夜喇::::::第二次出街''盡興 日落西山'' 雖然係好耐之前' 但我仍愛這樣的視野!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 218 | » |