








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
{要命了!** |
| 2007 年 4 月 7 日 星期六 | ![]() |
首先就補番句... {婉兒生日快樂!**遲來了!) 雖然遲就遲左D...但我知婉兒唔會介意既.. 講番呢幾日'' 我都係去左彤子屋企到玩 同埋睇碟 哈!變左我第二個家XDXD 再唔係就留係屋企 ..搞我個部死人電腦!! 見到都眼火爆.... 不過呢!! 幸好有個'' 大哥係到*** 早知唔搞咁多野 係到浪費我D時間 張D野寫入CD足足寫入了8個鐘>< 有老花喇 係呢個假期 ... 真係唔多好受! 咳死了 但又唔止得我一個咳...連呀WEN..同彤子都有D唔舒服 連我既眼中釘----張彩怡 都淋巴腺發炎 諗起四個字,,, 大家互贈大家! 咳得就要死.. 搞到半夜比人嘈醒食藥 真係開心>< 超High呢! D藥超苦.. 所以我都係勸大家唔好病.... 唔係就自己攞黎衰!!有版比你地睇! |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 218 | » |