








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
''FRIENDS FEELING!'' |
| 2007 年 3 月 16 日 星期五 | ![]() |
今日講其他野!!,,,番到學校,,, 覺得好累,,有點兒暈><..MAYBR唔夠訓! 右眼仍是有點痛! 普通話堂竟然好精神... 比起中史堂的病徵全出來...好得多! 努力撐的一天,,完結了 ''FREINDS FEELING'' 呀WEN! 係一個好值得交GE朋友... 因為佢總會係自己唔開心GE時候出現! 而有時..就覺得佢會唔記得自己旁邊有D唔開心既人,, 唔知係咪可以話係'把自己的快樂建築在別人的痛苦上'' 但都有優點的,,! 佢會同我一樣成日都用文字表讀自己.. ***因為我地都好似唔多識善用把咀,, 我地呢兩個雙魚女孩,,! 雖然當中有吵有鬧..但唔開心既野已經過去喇! 依家我地已經係BEST FD喇![FOREVER FD] KARY! 係中一GE時候為FD吵過
但依家已經冇事LU,, 最初係中二唔係好熟,,,但最後已經成為了好朋友 我覺得佢好脆弱..隨時都會跌落黎! 所以一定要好好咁同呀WEN一齊撐住佢.. 由初初..,兩個人互不相識既人走埋一齊到到依家.. 我地當中已經經歷左好多風雨,, 好多謝KARY同呀WEN一直係我傷心GE時候,, 陪住我!![FOREVER FD] 總括黎講..佢地就係我最好既BEST FD! 仲有D,,,未講,,, 依家我地三個走埋一齊!全靠神'' 我地三個細路女,,一直都有祢守住! THZ'' 祢既愛..亦係我地當中顯明左,, 我地有好多野都收埋係個心到,,未講出黎! 我地大家都明大家唔想另外個兩個擔心! 但係,,,我好想我地可以,,,,, 我地可以有咩都一齊承擔,{自相矛盾}! 但係,,,我地係一齊就已經好滿足!! {*** 無論你對我有多好.. 可惜我的心仍然沒有位置容納你!*} |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 218 | » |