








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
3月6----3月7" |
| 2007 年 3 月 7 日 星期三 | ![]() |
普話堂,,又係好悶GE一堂,,食糖同埋睇少少野...ETV 哈!!好彩之後仲有五金鐘,,, 比我地自由活動...正,,,執野加''做'',功課! LUNCH...THX,,,蔡茵同蔚佢地GE幫忙!! 時間!!話咁快就走了,,,可憐,, 中文堂,,..譚生講野小心D好呀>< ..佢話咩成身屎成身血,,,好核突得!! MISS WONG只係比左個紅色同淡綠色我地想像,, 佢就可以作D咁勁!!佩服!!,,,一陣之後,, 由MISS帶領下,,過左一堂,,今日有兩堂GE連堂中文,,, 之後3點到,,THZ肥聰''幫我叫MISS WONG,, 點知,,,,班男仔又嘈起黎,,之後聽到句野勁無奈.. ''咩物理治療WO!!'' 關佢鬼事,,,, 之後MISS WONG唔多据,,只好唔出聲,,, 等我地自己靜....之後,,,要走LU,,, 同MISS講左聲BYEBYE,,同問有咩功課,,, 打破左''靜''局,,,臨走個陣,,,D人又嘈翻,,!>< 到左醫院...差D遲到,, ''已經不畏懼到那個地方!!'' 哈,,點知一去到就做等,,比起上次等半粒鐘,,,好得多!! 同姑娘傾左陣計,, ''踩板..電療..踩單車..撐板..拉筋'' 累,,下個星期二又要翻去,, 不過今次冇抽筋呀^^ 之後走左..THZ呀WEN+KARY! SD SMS支持我.. 有左你地,,,真係好開心,, 翻博康,,搵KARY+呀WEN! M記---佢地見到我好怪,, 完來係因為塊臉紅到好似跑完步黎咁,, 因為踩單車個陣,,,心跳跳得好快,,成身冇力!! 之後聽呀WEN講.. 我走左冇耐,,MISS WONG好嬲,, 班人好嘈,,MISS冇教書..跟住D人就做功課了 過左陣KARY''走了><.. 同呀WEN去左博文公園,,做功課+傾計,, 途中有件事,,,好好笑''!! 忍笑左N世,, 之後去左TAKE THE PHOTO.. 番歸,, 大風中獨行..等了20分鐘車,, 姐係又食左20分鐘西北風,,,正,, 好似置身係北極咁,,番到歸'' 同呀WEN傾TEL..+做功課,, 11點幾,,,ON MSN,,同龍...呀WEN傾MSN... Z' Z''Z'' 熟睡了!! ________________3月7日... 好勉強咁起左身...超凍!!>< D時間過得特別快..翻學,, MATHS 堂,,成堂WRITE日記,, 冇聽書..因為佢教D野真係好易,, 周麗音話MISS WONG好嬲><!! 比左個兩分我地,,, SORRY..MISS WONG,,唔知自己有冇份激親你!! 但係MISS WONG你真係一個對我地好好既老師.. 真係唔想MISS 你為左我地唔開心,,,, 中文堂,,, 呢個中文堂...比平時靜好多,, MISS問我地,,今日邊個出黎教書,, 佢真係諗住唔教我地?!.. 求下你唔好,,千其唔好!!>< MISS話''咁依家點,,?成堂就咁過? JOE爺又冇啦啦話睇咩ETV...= = 有病嗎?... MISS"..係咪諗住睇ETV睇到下學期,,? JOE爺收了,,, 妖,,好心坐我後面個D唔好咁多野講,, 真係好煩呀,,,成日煩住曬...我同呀WEN,, ''''''''''''''''''''''''''MISS話..你地唔教!! 校長經過見到我冇教書..就會炒左我LO!! 跟住..成班都好大反應,,><.. 男仔即刻幫口...''MISS 我地想你教 連譚生都話,,至多我都唔出我呢把衰聲,, 最衰都係我把聲... 之後MISS WONG提出要求,, 三個要求同條件可以令佢覺得佢可以教翻書.. 馬上答應..!不過仲要過埋聽日個試用期先得,, 我諗我地一定可以過到過試用期,, 只係怕,,呢件事過左去之後..我地班又回復之前咁>< **AND OTHER THING,, 重測古詩詞 ...好彩得兩首><''!! 呢掛我地成日都比D 呀SIR+MISS話,, 話我地GE行為同紀律有問題,, 麗音姐,,話我地有可能會調位+紀律訓練,, 唔好掛,,咁難得,,可以同到呀WEN坐,, 同埋好少機會可以咁民主,, 依家,,2D個名衰到,,, ___英文堂,,TEST'' 基本上,,識就識,,,識一題咁大把,,超悶,, 又訓了教教,,><.. IS堂,,,又TEST'' 老師們上瘾了,,, 好彩唔多難'' LUNCH,,麥蔚,,!!我把介刀呀,,DO DIRTY>< H.E..''拿''手唔成世,, SO BAD! 拎翻屋企,,發覺MISS都幾多野講.. 放學,,走佬,,幫翠比番手提人地!! THZ韓生*.... 到M記___DO HOMEWORK+DIARY!! 差唔多,,,走了,,, 完,,,,,,,,,,,,,,,,,打左好耐,,,好累.!!>< |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 218 | » |