*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

3月6----3月7"

2007 年 3 月 7 日  星期三 陰天

3月6號,,,

上MATHS,,,悶爆了!...周麗音係咁講C簿GE功課..

    差唔多成堂喇!黃偉忠係咁串周麗音,,O咀

    麥蔚比人針對><..冇計,,,

    皆因得罪了周麗音!!又唔聽書..係咁玩,,麥蔚,,

    勸你都係小心D好><'' 

基本上..係等落堂,,   ''又基本上,,冇一堂唔係等落堂..

哈!MATHS最緊要都係佢比功課GE時刻..

因為要睇佢點整死我地,,,

    英文,,,    救命呀,,個位勁食風><好凍,,

     唔制呀><!!唔知點解今日特別凍,..震3...

     成個身裡面好似有冰咁,,傻嫁,,好悶GE一堂!!

     JOE爺好煩!成日鬼日都比MISS  ANNE話佢做練習個陣係咁睇人

   =好討厭,,,JOE爺又發了...,,

  電腦堂,,,咩都唔識!

好彩有A4同KAIFAN 既幫手.....哈....姐係我咩都冇做過

普話堂,,又係好悶GE一堂,,食糖同埋睇少少野...ETV

      哈!!好彩之後仲有五金鐘,,,

      比我地自由活動...正,,,執野加''做'',功課!

LUNCH...THX,,,蔡茵同蔚佢地GE幫忙!!

時間!!話咁快就走了,,,可憐,,

中文堂,,..譚生講野小心D好呀><

     ..佢話咩成身屎成身血,,,好核突得!!

      MISS  WONG只係比左個紅色同淡綠色我地想像,,

      佢就可以作D咁勁!!佩服!!,,,一陣之後,,

      由MISS帶領下,,過左一堂,,今日有兩堂GE連堂中文,,,

      之後3點到,,THZ肥聰''幫我叫MISS  WONG,,

      點知,,,,班男仔又嘈起黎,,之後聽到句野勁無奈..

      ''咩物理治療WO!!''  關佢鬼事,,,,

      之後MISS  WONG唔多据,,只好唔出聲,,,

      等我地自己靜....之後,,,要走LU,,,

      同MISS講左聲BYEBYE,,同問有咩功課,,,

      打破左''靜''局,,,臨走個陣,,,D人又嘈翻,,!><

到左醫院...差D遲到,,

''已經不畏懼到那個地方!!''

哈,,點知一去到就做等,,比起上次等半粒鐘,,,好得多!!

同姑娘傾左陣計,,

''踩板..電療..踩單車..撐板..拉筋''

累,,下個星期二又要翻去,,  不過今次冇抽筋呀^^

之後走左..THZ呀WEN+KARY! SD  SMS支持我..

有左你地,,,真係好開心,,

翻博康,,搵KARY+呀WEN!  M記---佢地見到我好怪,,

完來係因為塊臉紅到好似跑完步黎咁,,

因為踩單車個陣,,,心跳跳得好快,,成身冇力!!

之後聽呀WEN講..

我走左冇耐,,MISS  WONG好嬲,,

班人好嘈,,MISS冇教書..跟住D人就做功課了

過左陣KARY''走了><..

同呀WEN去左博文公園,,做功課+傾計,,

途中有件事,,,好好笑''!!   忍笑左N世,,

之後去左TAKE  THE PHOTO..

番歸,,  大風中獨行..等了20分鐘車,,

姐係又食左20分鐘西北風,,,正,,

好似置身係北極咁,,番到歸''

同呀WEN傾TEL..+做功課,,

11點幾,,,ON  MSN,,同龍...呀WEN傾MSN...

Z' Z''Z''      熟睡了!!

________________3月7日...

好勉強咁起左身...超凍!!><

D時間過得特別快..翻學,,

MATHS 堂,,成堂WRITE日記,,

冇聽書..因為佢教D野真係好易,,

周麗音話MISS  WONG好嬲><!!

比左個兩分我地,,,

SORRY..MISS  WONG,,唔知自己有冇份激親你!!

但係MISS  WONG你真係一個對我地好好既老師..

     真係唔想MISS  你為左我地唔開心,,,,

中文堂,,,  呢個中文堂...比平時靜好多,,

              MISS問我地,,今日邊個出黎教書,,

              佢真係諗住唔教我地?!..

              求下你唔好,,千其唔好!!><

              MISS話''咁依家點,,?成堂就咁過?

JOE爺又冇啦啦話睇咩ETV...= =

              有病嗎?...

            MISS"..係咪諗住睇ETV睇到下學期,,?

            JOE爺收了,,,

           妖,,好心坐我後面個D唔好咁多野講,,

           真係好煩呀,,,成日煩住曬...我同呀WEN,,

          ''''''''''''''''''''''''''MISS話..你地唔教!!

          校長經過見到我冇教書..就會炒左我LO!!

          跟住..成班都好大反應,,><..

         男仔即刻幫口...''MISS  我地想你教

         連譚生都話,,至多我都唔出我呢把衰聲,,

         最衰都係我把聲...

         之後MISS  WONG提出要求,,

        三個要求同條件可以令佢覺得佢可以教翻書..

         馬上答應..!不過仲要過埋聽日個試用期先得,,

        我諗我地一定可以過到過試用期,,

      只係怕,,呢件事過左去之後..我地班又回復之前咁><

**AND OTHER  THING,,

重測古詩詞  ...好彩得兩首><''!!

        呢掛我地成日都比D 呀SIR+MISS話,,

       話我地GE行為同紀律有問題,,

       麗音姐,,話我地有可能會調位+紀律訓練,,

       唔好掛,,咁難得,,可以同到呀WEN坐,,

       同埋好少機會可以咁民主,,

依家,,2D個名衰到,,,

   ___英文堂,,TEST''

基本上,,識就識,,,識一題咁大把,,超悶,,

又訓了教教,,><..

IS堂,,,又TEST''   老師們上瘾了,,,

         好彩唔多難''

LUNCH,,麥蔚,,!!我把介刀呀,,DO  DIRTY><

H.E..''拿''手唔成世,,  SO  BAD!

        拎翻屋企,,發覺MISS都幾多野講..

放學,,走佬,,幫翠比番手提人地!!

THZ韓生*....

到M記___DO  HOMEWORK+DIARY!!

差唔多,,,走了,,,

完,,,,,,,,,,,,,,,,,打左好耐,,,好累.!!><

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930