








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
HAPPY DAY... |
| 2007 年 2 月 24 日 星期六 | ![]() |
好開心''玩到累曬咁翻黎,, 人物:ME''WEN''蔚''呀靜'' KAIFAN''陸生''黃偉忠''韓生,, 8點起左身,,,好唔慣,, 但係遲d要翻學,,可能仲唔慣tim>< 之後就執野,,,出門口,,, 好凍,,,---應該係我ge問題,,, 個袋多野到好似去出埠咁><...所以好重呀 去到第一城,,同人地買旗,,, 我真係乖女呀><.. 之後搭馬鐵到,,,沙田圍...10:30a.m M記等呀wen---10:40a.m到了,, 之後係M記坐低左幾分鐘,,,比呀靜call左去沙角... 拎con...我勁廢,,, 個con好耐先''帶''到上眼到,,, 哈''係咁同呀wen傾計,,話咁快,,, 呀靜已經,,,ok曬,, 之後買埋d野之後..就見到黃偉忠先生,,, ---韓生隨後到達...麥蔚又出現了'' 蔚由車站行了10幾分鐘到沙角,,,冇人可以做到ge事 ''同呀wen簡直o曬,,, 之後打比陸生,,,竟然未起身, 無計,,逼我地成班人嘈醒佢 ,, 我好似聽到佢個鬧鐘岩岩先響,, 之後係馬鐵出面成班人係到呆企... 可惜最終都call唔到人去bbq,,, 之後同呀wen,,好快咁去到ntp..由於.. 後面ge人實在太'快' 到ntp會合左KAIFAN'' 去左還l.i.b本書,,,''呀''唔記得比kary 唔好嬲bo......之後去到買要食ge野,,, 買完又去左百佳買..d野真係唔重,,, 得韓生一個肯幫手拎重野.. 去左火車站坐火車去大埔,,等陸生,, 陸生遲到,,,d人係咁玩野,, ''你個fd呢?''呢條問題重複問人問左超過10次,, 等左n世,,陸生終於黎,, 小巴---大美督,,, 發現了....原來係上次e班旅行個個地點,, d view同feel好好,,, 見到d人係咁踩''家庭單車..好warm呀就奇>< 好心人士比左個爐我地,, 同蔚,,,呀WEN佢地食雞翼,,,, 熱到''仆X'' 比人串..'' D雞裡面好似有火咁 P.S''KAIFAN同湯圓係出黎''做''功課,, D野食差唔多食曬,,佢地先食野,, 可惜''.............. 惡夢開始,,,食左個雞翼之後,,, 發左癲---無啦啦係到曬劍擊,,我>< 蔚.....坐坐下無啦啦仆左落地下.. 燒野食,,,變左''整親自己個NOSE,,, 好勁,,,KAIFAN,,,燒野食..整斷左兩枝''差'' ,,,,點知,,,佢拎枝''差''(冇木柄個D)用黎燒,,, 方死熱唔死自己,,,仲用枝野,,,一次燒7粒丸 串燒?!....HELP WE'' WE''?我地成班人笑到就死,,, 傻左陣之後,,,走佬..買ICE-CREAM.. 翻火車站...走佬..翻到博康.. 同呀WEN..蔚,,黃生..韓生,, 去公園...韓生走... 見到呀靜,,,傾左陣計,,落雨... 翻屋企,,,THZ''呀WEN今日幫左咁大忙.. THZ''靜+SHAN送我搭車!! HAPPY ENDING,,,,
今日有D相,,,一定POST上黎,,,但都要遲D.,>< 你地都知咩事... 麥蔚女人左''HAPPY.. 好好睇呀,,,幾時冇上黎,,就多左咁多CM'' THZ''
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 218 | » |