*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

不要黑眼圈!!><''

2007 年 3 月 5 日  星期一 雨天

n咁耐冇打日記ge我><..

依家又打喇,,,

因為呢個星期到,,,

成日都同呀wen唔到一點都唔訓ge問題!!

我地兩個真係乖...

所以大家一齊變左熊貓仔><

呢個星期發生左好多野!!

但唔講d內容,,,

...但三個小女孩一齊努力

今日,,,,6點幾,,,起左身沖涼=]

之後同kylie翻學...約左呀wen,,ching  man,,kary係7仔

之後仲見到婉兒同家倩!!

翻學校,,排隊,,

中五..中七冇翻lu~突然好唔慣..><

早讀..同呀wen係到睇心理測驗..

小息....更衣室_______換3''

---kary,,,呀wen,,ching  man,,A4,,桐

等小息完...之後聽到鄭sir把聲,,

哈!!我地唔敢出聲><..

呀sir帶埋我地,,,冇野好講,,

跳繩繩----冇跳''呀wen--84下

勁!!shuk  yee,,,仲勁,,好似成百幾下,,

畸啦..之後到d男仔跳...呀sir話咩:係呀,,,d男仔好史,,

o曬...咁講野,,,

之後又接力...冇跳TOO''

又男女,,,唔講唔覺,,D男仔跳繩原來係好快,,

之後自行活動'''

換3...練笛..''

打鐘先翻上去''ANNE黎到,,未做英文書TIM..

抄呀WEN......><..

之後JOE爺好煩,,,比ANNE又話!!

佢做一樣野就比人話一次,,^^

地理堂,,,,冇分翻之前個組,,

哈!!呀WEN終於發火了><

     因為坐我地後面個D人兄,,

     實在好唔煩呀!!

小測''    有D唔識,,

                      做完訓教!!  

比張女士佢無啦啦係我隔離大聲咁講:仲有三分鐘

嚇鬼咩?!   ..搞到我無啦啦比人嚇到彈翻起身!!

   明玩野..><  <----搵日玩翻你先!!

之後午膳,,,開LOCKER,,,

去洗手間,,,係條走廊到同呀WEN跑黎跑去,,,

之後,,,小息,,,''做''功課

                 搵C麗''練笛..好快呀,,,

點唱,,,A4好唔据中六個個女仔,,史稱佢為:八婆

L.I.B堂,,,悶...一個字可以形容曬..

同呀WEN寫日記!!  

    安生讀故事,,,讀左成10幾分鐘,,

想我地死咩?!   好眼訓><''

自己睇仲快過聽佢讀,,呀SIR好唔据,,!!

發嬲了!      叫人答問題,,

ANNEANNE上黎!!,,叫左陳耀庭出去

ANNE好嬲,,,        正如呀SIR所講

GROUP1...           *同MISS  ANNE啲關係愈黎愈差

                之後,,,,寫自己最重要GE野,,

神...朋友..家人..前途....-----同呀WEN的一樣,.,

最後抽剩神一個,,,          好難抽得出友誼呢個><

因為,,,   唔知呢,,但我信最後亦會係天國相遇GE

...放學..走佬..

M記---KARY,,WEN,,CHING  MAN,,桐,,蕭文憲,,林嘉銘

公園..芒爺''黎左...之後兩位呀生去左打波,,,

之後睇波加玩,,

最後同KARY去左等車,,,

等了好耐..唔緊要啦...玩左佢一個FD...SOR!!

唔好擔心喇!!係喇,,今日冇點陪你,,,SOR,,

呢幾日D時間好趕,,唔係練野就學野,,,一係就L.P...

等3月下旬,,,我就得閒翻喇...

之後,,,走車,,同KYLIE,,行黎行去,,

翻屋企,,!!          冇野做,,

唔係邊會打日記XD!!

 

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930