








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
不要黑眼圈!!><'' |
| 2007 年 3 月 5 日 星期一 | ![]() |
n咁耐冇打日記ge我><.. 依家又打喇,,, 因為呢個星期到,,, 成日都同呀wen唔到一點都唔訓ge問題!! 我地兩個真係乖... 所以大家一齊變左熊貓仔>< 呢個星期發生左好多野!! 但唔講d內容,,, ...但三個小女孩一齊努力 今日,,,,6點幾,,,起左身沖涼=] 之後同kylie翻學...約左呀wen,,ching man,,kary係7仔 之後仲見到婉兒同家倩!! 翻學校,,排隊,, 中五..中七冇翻lu~突然好唔慣..>< 早讀..同呀wen係到睇心理測驗.. 小息....更衣室_______換3'' ---kary,,,呀wen,,ching man,,A4,,桐 等小息完...之後聽到鄭sir把聲,, 哈!!我地唔敢出聲><.. 呀sir帶埋我地,,,冇野好講,, 跳繩繩----冇跳''呀wen--84下 勁!!shuk yee,,,仲勁,,好似成百幾下,, 畸啦..之後到d男仔跳...呀sir話咩:係呀,,,d男仔好史,, o曬...咁講野,,, 之後又接力...冇跳TOO'' 又男女,,,唔講唔覺,,D男仔跳繩原來係好快,, 之後自行活動''' 換3...練笛..'' 打鐘先翻上去''ANNE黎到,,未做英文書TIM.. 抄呀WEN......><.. 之後JOE爺好煩,,,比ANNE又話!! 佢做一樣野就比人話一次,,^^ 地理堂,,,,冇分翻之前個組,, 哈!!呀WEN終於發火了>< 因為坐我地後面個D人兄,, 實在好唔煩呀!! 小測'' 有D唔識,, 做完訓教!! 比張女士佢無啦啦係我隔離大聲咁講:仲有三分鐘 嚇鬼咩?! ..搞到我無啦啦比人嚇到彈翻起身!! 明玩野..>< <----搵日玩翻你先!! 之後午膳,,,開LOCKER,,, 去洗手間,,,係條走廊到同呀WEN跑黎跑去,,, 之後,,,小息,,,''做''功課 搵C麗''練笛..好快呀,,, 點唱,,,A4好唔据中六個個女仔,,史稱佢為:八婆 L.I.B堂,,,悶...一個字可以形容曬.. 同呀WEN寫日記!! 安生讀故事,,,讀左成10幾分鐘,, 想我地死咩?! 好眼訓><'' 自己睇仲快過聽佢讀,,呀SIR好唔据,,!! 發嬲了! 叫人答問題,, ANNEANNE上黎!!,,叫左陳耀庭出去 ANNE好嬲,,, 正如呀SIR所講 GROUP1... *同MISS ANNE啲關係愈黎愈差 之後,,,,寫自己最重要GE野,, 神...朋友..家人..前途....-----同呀WEN的一樣,., 最後抽剩神一個,,, 好難抽得出友誼呢個>< 因為,,, 唔知呢,,但我信最後亦會係天國相遇GE ...放學..走佬.. M記---KARY,,WEN,,CHING MAN,,桐,,蕭文憲,,林嘉銘 公園..芒爺''黎左...之後兩位呀生去左打波,,, 之後睇波加玩,, 最後同KARY去左等車,,, 等了好耐..唔緊要啦...玩左佢一個FD...SOR!! 唔好擔心喇!!係喇,,今日冇點陪你,,,SOR,, 呢幾日D時間好趕,,唔係練野就學野,,,一係就L.P... 等3月下旬,,,我就得閒翻喇... 之後,,,走車,,同KYLIE,,行黎行去,, 翻屋企,,!! 冇野做,, 唔係邊會打日記XD!!
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 218 | » |